melaniem,
Er staat welliswaar in de opties van Norton versie 4.6 of 4.7 of latere versie vereist, maar dit klopt eigenlijk niet.
Want Norton werkt voor MSN messenger namelijk alleen als je versie 4.6 of 4.7 hebt (dat is als je vanaf norton je msn wilt scannen). Als je deze twee versies hebt dan krijgt zelfs de persoon die het bestand gestuurd heeft een bericht van Norton dat hij/zij besmet is.
Maar wat je wel kunt doen is (zoals ook beschreven in de link van Gezina) in MSN aangeven dan je een bestand wil laten scannen met Norton, maar dan wordt het op een andere manier gescand dan als je msn messenger 4.6 of 4.7 zou hebben.
Dit is vooral handig voor mensen die MSN 6.1 hebben zoals de meeste mensen natuurlijk, want niemand heeft MSN 4.6 of 4.7 meer.
Het scannen van zo een bestand op deze manier gaat ook vrij traag moet ik zeggen, daarnaast moet je de Norton scan steeds afsluiten na elk bestand gedownload te hebben.
Daarom vertrouw ik er maar op dat maar mijn autoprotect van Norton mij beschermd, en dat werkt ook prima.