Norton 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Deskpro zetten, blijkbaar laat hij dat niet toe, graag eIk had de nieuwe CD van Norton en het securitypackt toe gestuur gekregen, ben daar opgeabbonneerd, nu heb ik een draadloos netwerk en op de desktop staat OS 2000 Pro en op mijn laptop XP, ik heb de cd van norton op de Laptop geinstalleerd, maar dat had op de deskpro moeten zijn want dat is de server, hoe kan ik nu die 2004 verwijderen en opnieuw op de en beetje hulp

Ja ik zie nu dat mijn vraag onvolledig is, ik heb de norton op de laptop geinstalleerd, maar hij moet op de Deskpro, maar blijkbaar laat norton dat installeren maar eenmaal toe, en kan ik die op de laptop niet verwijderen

Ik zit met een draadloos netwerk en linksys router, gelijk ik de cd ontving heb ik norton op de Laptop geinstalleerd en niet op de desktop, wat eigelijk de server is, nu wil de norton verwijderen op de laptop en op de Desktop installeren, maar naar het schijnt kan ik de norton niet op de twee pc,s installeren, maar dat laat norton 2004 blijkbaar niet toe, dus ben ik al tevrede als ik hem op de laptop kan verwijderen, en hem dan op de desktop terug installeren, maar mijn vraag is of dat gaat, naar ik gehoord heb kan men de norton 2004 niet tweemaal installeren

Wie kan mij helpen

Dat wordt denk ik bellen met Symantec........... Misschien dat je hem via hun kan laten heractiveren..................

Geplaatst door giljom
Ik zit met een draadloos netwerk en linksys router, gelijk ik de cd ontving heb ik norton op de Laptop geinstalleerd en niet op de desktop, wat eigelijk de server is, nu wil de norton verwijderen op de laptop en op de Desktop installeren, maar naar het schijnt kan ik de norton niet op de twee pc,s installeren, maar dat laat norton 2004 blijkbaar niet toe, dus ben ik al tevrede als ik hem op de laptop kan verwijderen, en hem dan op de desktop terug installeren, maar mijn vraag is of dat gaat, naar ik gehoord heb kan men de norton 2004 niet tweemaal installeren

Wie kan mij helpen

giljom,
Norton 2004, en dan hebben we het alleen over de Engelse versie, laat zich 5 keer installeren, maar dan wel op dezelfde computer.
Als je hem op een andere computer wilt instaleren, dan zal dat niet lukken omdat hij zich op 1 computer laat installeren. Dat is de nieuwe beschermingsfactor van NAV 2004 Engelse versie om kopieren tegen te gaan.
De Nederlandse versie heeft hier geen last van.
Bel naar Symantec en zeg ze dat je hem hebt verwijderd van een computer en dat je hem nu op de andere computer wilt laten activeren. Je zou dan misschien een nieuwe activeringscode kunnen krijgen van ze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan