Norton 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal even iets over NAV 2004, ik vindt dat die veel rommel doorlaat, ik zat met een virus die heel veel problemen opleverde, maar NAV greep niet eens in, en dat toch ik bijna iedere dag een upload doe, na het scannen gaf hij maar liefs 5 !!!!!!! virussen aan en het waren geen advertentievirussen, want daar doet NAV helemaal niets mee!!!!!!!!!!!!

Heb ook nav 2004 en nog geen enkel probleem gehad. Zet alles netjes in quarentaine.
Misschien een instelling?

groetjes

Ik kan nooit zoveel met dit soort berichten, ik heb al jaren Norton op de pc en nog nooooooooooooit is een virus/trojan/worm door Norton niet gezien, if any. Misschien toch wat veiliger surfen en uitkijken met e-mail? Sorry, hier heb je niks aan maar is een ervaring van mij die ik toch even wil melden. ;)

Vond Norton daadwerkelijk vijf virussen of alleen maar vijf besmette bestanden? Dat is nogal een verschil.

Van belang is ook wáár de vermeende virussen zich bevonden. Ging het echt om actieve virussen, of alleen maar om sporen in tijdelijke bestanden?

Na het scannen gaf ie 5 virussen aan zeg je waarmee scande je dan?
weet je mischien de naam nog van die virussen?

Er zat een aantal trojan virussen tussen, die maakte er een bende van b.v in mijn verkenner, als ik iets wilde selecteren om te verwijderen dan sprong mijn beeld weer naar boven, en mijn geselecteerde bestanden moest ik dan weer opnieuw selecteren, het was ontzettend instabiel, ik kon er echt niets mee, en ook die advertentie(virussen) laat die gewoon lopen...
Maar zoals ik al vermelde, heb ik ze tijdens het scannen veilig kunnen verwijderen, en nu is alles weer stabiel, maar het blijft wel vreemd..

Geplaatst door melaniem

Maar zoals ik al vermelde, heb ik ze tijdens het scannen veilig kunnen verwijderen, en nu is alles weer stabiel, maar het blijft wel vreemd..

waarmee heb je dan gescand,met norton 2004?

Ik heb ook in de Norton log virussen staan, terwijl mij dat ook niet was opgevallen. Maar deze zijn afgehandeld door Norton. Heb ze nooit in mijn bestanden gehad. Dus werkt dat prima.

Ik scan met NAV 2004, maar ik ga straks over naar NIS 2005, misschien dat het beter word....

Succes met norton 2005, ik hoor nog wel hoe dat loopt..

Hoi, vanmorgen een update van nav 2004 binnen gekregen waarna ik moest herstarten.

Bij die opstart kreeg ik de vraag van norton of norton de beveiligingsuite van win xp moest overnemen. Heb ja gezegt en alle werkt prima. Het was om te voorkomen dat win xp foute meldingen zou geven.

Dit zal het antwoord van norton zijn op sp2.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan