norton 2005 - 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefano

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2004
Een collega van me vroeg me deze week of het noodzakelijk is om norton antivirus 2006 aan te schaffen. Als ik 2005 hou dan kan ik toch nog altijd de nieuwste beschermingen downloaden of niet, vroeg hij. Ik moest hem het antwoord schuldig blijven en zit dus nu zelf met de vragen :
1. kan je je optimaal beschermen met nav 2005 ?
2. hoef je daarvoor dan ook niet bij te betalen ?
3. wat is het nut/noodzaak van nav 2006

dank voor het antwoord,

Stefaan

Natuurlijk kun je verder met versie 2005. Alleen dien je als het eerste jaar verlopen is het abonnement te verlengen. Je betaalt dan voor weer een jaar antivirusbescherming. Maar dat is altijd voordeliger als weer een hele nieuwe versie aanschaffen! Wellicht kun je voor de info over versie 2006 kijken bij www.symantec.nl
Je zult dan zelf zien of er belangrijke verschillen zijn met 2005. Ik denk zelf dat je met de versie 2005 zeker 2 of 3 jaar vooruitkan. Wel niet vergeten je abonnment steeds te verlengen maar dat vergeet het programma zelf ook niet want je wordt als het jaar bijna om is duidelijk gewaarschuwd.

Succes met het maken van een keuze,

gkesler

Geplaatst door stefano
Een collega van me vroeg me deze week of het noodzakelijk is om norton antivirus 2006 aan te schaffen. Als ik 2005 hou dan kan ik toch nog altijd de nieuwste beschermingen downloaden of niet, vroeg hij. Ik moest hem het antwoord schuldig blijven en zit dus nu zelf met de vragen :
1. kan je je optimaal beschermen met nav 2005 ?
2. hoef je daarvoor dan ook niet bij te betalen ?
3. wat is het nut/noodzaak van nav 2006

dank voor het antwoord,

Stefaan

1. Jawel.
2. Ligt eraan hoelang je abonnement geldig is. In principe geldt dit per jaar.
3. Nieuwe technologiën, opties. Een verbetering.

Geplaatst door XP_PC

3. Nieuwe technologiën, opties. Een verbetering.

Eigenlijk niet akkoord. NAV 2006 is het slechtse wat ze ooit gemaakt hebben. Maar nu gaan we weer in een ellenlange discussie terechtkomen.

Ik zou voorstellen aan TS, neem een gratis virusscanner, zoals AVAST,AVG.. Die doen hun werk, en nemen veel minder geheugen in beslag. Dat is mijn mening uiteraard.

Geplaatst door vanzwam

Eigenlijk niet akkoord. NAV 2006 is het slechtse wat ze ooit gemaakt hebben. Maar nu gaan we weer in een ellenlange discussie terechtkomen.

Ik zou voorstellen aan TS, neem een gratis virusscanner, zoals AVAST,AVG.. Die doen hun werk, en nemen veel minder geheugen in beslag. Dat is mijn mening uiteraard.
Ja ok, maar per definitie ;).
Ik ben zelf ook geen voorstander van NAV 2k6.

Ik heb norton security 2005, en er is tegen mij al gezegt, dat je beter op nod32 over kon gaan i.v.m de geheugen die norton in nam.

Geplaatst door humpe
Ik heb norton security 2005, en er is tegen mij al gezegt, dat je beter op nod32 over kon gaan i.v.m de geheugen die norton in nam.

Ik ga mee met die gedachte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan