Norton 2005 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

alkerik

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2004
Ik heb sinds kort Norton Internet security 2005 geïnstalleerd. Sinds die tijd heb ik wel verbinding met de provider (ADSL Planet) maar kom niet op het www met internet explorer. Deze geeft nl aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Zet ik de beveiliging van Norton uit werkt internet wel. Kan toch niet de bedoeling zijn????

Heb je misschien twee firewalls aanstaan: een van Windows XP (+ SP 2?) en een van Norton?

Neen, de firewall van Windows XP SE staat uit.
Wel gebruik ik als ik NIS 2005 uitschakel zonealarm om me toch te beschermen.
Zojuist had ik beide aanstaan om te proberen en ja hoor het werkte. Daarna Zonelabs uitgeschakeld en alleen met NIS 2005 verder. en nu doet alles het weer.
Maar ik weet zeker als ik morgen weer opstart dat internet het weer niet doet.

Dus toch 2 firewalls, de-installeer er eentje ondanks dat je niet beide tegelijkertijd aan hebt staan. In het register zien ze elkaar wel en dat geeft toch problemen. Waarom schakel je de NIS eigenlijk uit? Geef je IE in Norton trouwens wel toestemming om het net op te kunnen? Kan je doen met Programma-controle.

Ik gebruik nu nog alleen NIS 2005 en heb IE toegang gegeven. Zonelabs stond alleen even aan omdat ik NIS had uitgeschakeld. Daarna per ongeluk aan laten staan en toen werkte IE wel. Op dit moment werkt alles, maar morgen???? Wordt vervolgd.
Vast bedank voor de reacties.

Mijn probleem is nog niet opgelost.
Ik laat mijn mail binnenkomen zonder Norton anti-virus beveiliging.
De uitgaande post wordt wel beveiligd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan