Norton 2005

• Onderwerp starter Onderwerp starter xa4
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xa4

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2005
Ik heb een probleem met norton 2005, ik krijg een boodschap dat mijn virus definations niet up-to-date zijn (heb nog een licentie tot nov 2005).
Als ik live update run krijg ik de volgend e boodschap:
Error: "LU9000: While the virus definitions were being downloaded, an error occurred. Please try running LiveUpdate again later."
De oplossing van het opnieuw te runnen lukt dus niet.
Ik heb ook de definitions al rechtstreeks van de symantec site gedownload en geinstaleerd, deze instalatie runt, maar toch blijft norton weergeven dat ze niet zijn ge-update.

Kan iemand me hier mee helpen?

doe eens een systeemherstel naar een datum toen je die fout niet had

Schijnt toch niet echt iets aan de hand te zijn, misschien wat langer wachten. http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256ef3007ce1ce?OpenDocument&src=bar_sch_nam

"Error: "LU9000: While the virus definitions were being downloaded, an error occurred. Please try running LiveUpdate again later."

Situation:
This page describes what do if you see the LU9000 Message.

Solution:
In most cases, waiting for a few hours and running LiveUpdate again will fix this. If not, restart your computer and run LiveUpdate again."

Geplaatst door gezina
Schijnt toch niet echt iets aan de hand te zijn, misschien wat langer wachten. http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256ef3007ce1ce?OpenDocument&src=bar_sch_nam

"Error: "LU9000: While the virus definitions were being downloaded, an error occurred. Please try running LiveUpdate again later."

Situation:
This page describes what do if you see the LU9000 Message.

Solution:
In most cases, waiting for a few hours and running LiveUpdate again will fix this. If not, restart your computer and run LiveUpdate again."
Dit ben ik dus al een paar weken an het proberen, maar dat blijft altijd hetzelfd, zou er nog een andere oplossing zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan