Norton 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardovw

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Beste mensen,

Ik heb al een tijdje norton 2006 internet security. Nu kan ik opeens bepaalde sites niet bezoeken. Ik denk dat het aan mijn firewall ligt, maar als ik hem uitzet kan ik ze nogsteeds niet bezoeken. Het is ook maar bij een paar sites.

Ik kan bijvoorbeeld niet bezoeken:
- www.nu.nl
- www.borsato.nl

ik kan wel bezoeken:
- www.voetbal.nl
- www.google.nl
- www.onlinesoccermanager.com

wie weet raad, of waar ik dit kan controleren bij de firewall of binnen windows misschien?

alvast bedankt :)

Dat is een bekend verschijnsel van norton.

tijdens installatie en tijdens de upsates worden vaak instellingen aan Internet veranderd en beveiligingsinstellingen (te) hoog gezet, waardoor je niet veel kunt.

Voor mij is dat ook de reden dat ik niets van Norton op mijn systeem wil hebben.

Omdat instellingen veranderd worden die niet in Norton zitten heeft uitzetten van norton ook niet altijd zin.

Je kunt proberen in internet explorer je standaardinstellingen te herstellen en kijken of het dan werkt

het lijkt een provider probleem te zijn want het is ook op een andere computer binnen ons netwerk die het doet. En deze heeft Mcafee op de pc staan. Of het zit hem in de router denk ik.......

Onderwerp: Afmelding storing deel van gemeente Breda (Motorola-modem)
Datum / tijd: 06/03/2006, 11:54 uur

De eerder gemelde internetstoring in een deel van de gemeente Breda is inmiddels verholpen.

Onze excuses voor het ongemak.

heel vaag want hij doet het nog niet..................................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan