Norton 2007 verlengen of opnieuw installeren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jerrr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jerrr

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Ik weet niet of dit onderwerp er al eerder op stond maar ik kon mijn antwoord iig niet echt vinden, ook niet met de zoekoptie, dus dan vraag ik het zelf even:
Ik heb dus nu een jaartje norton internet security 2007 op mijn computer (windows vista) en nu is dus mijn abonnement bijna verlopen. Nu zat ik zo eens te zoeken en te lezen hier en ik zie dat jullie niet zo'n hoge pet van deze virusscanner op hebben, maar ik wil hem toch graag houden. Nu heb ik alleen al een vermogen betaalt in de winkel voor zo'n pakket en nu moet ik hem nog gaan verlengen ook voor een eurotje of 100. Kan ik niet gewoon het programmatje eraf gooien en hem dan gewoon weer opnieuw installeren? Het moet op 3 computers kunnen dus waarom niet 3x op dezelfde computer? Of moet ik er toch echt aan geloven en hem verlengen?
Ik ben niet echt handige harry met computers dus misschien is het een hele domme vraag maar heb toch wel snel een oplossing nodig aangezien dat ding bijna verloopt. En zie het niet zitten om een andere te downloaden of wat omdat ik norton eindelijk een beetje snap...

Je zult inderdaad opnieuw moeten betalen, maar zoals je gelezen hebt hier meerdere keren op het forum, adviseren doen we het niet.

Maar ja, dat ik je eigen keus. Opnieuw installeren zal niet lukken.

Waarom kan je het niet opnieuw installeren dan? Omdat je het toch ook op 3 computers kan zetten? en toen ik de versie uit 2002 had deed ik dat wel altijd zo, is dat nu veranderd dan?

Het gaat toch om de licentie die verlopen is. niet om het pakket??

ja licentie is verlopen, maar als ik het er nou allemaal af gooi en het er dan weer op zet dan kan dat niet? dan begin je toch gewoon weer opnieuw voor een jaar? of kan je die cd maar 1x gebruiken? dan kan je het toch ook niet op 3 computers zetten?

ja dat kan ik toch niet ruiken!!! hoe moet ik dat weten, als jij het ook pas nu vermeld, sorry hoor dat we niet allemaal zo snugger zijn.

Hoi !

Tja....

Sterkte, Berry.

Greetz,

Harry.

wat is dan de makkelijkst begrijpbare virusscanner die je kan downloaden van internet en die het wel blijft doen? en het liefst in het nederlands als het even kan...???

Het gaat er niet zozeer om wat "begrijpbaar" is, maar wat er goed werkt.
Daarmeem bedoel ik: in welke mate doet het programma wat het moet doen: beschermen, en hoe zwaar is het programma voor je computer.

Goed een gratis is b.v. AVG Anti-Virus Free Edition 8.0

Nog beter maar betaald zijn Eset Smart Security en Kaspersky Internet Security

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan