Norton 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

sikkink

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Hallo, ik had een klein vraagje. wie weet of deze norton op meer pc's geinstalleerd kan worden als 1? ( hij is al op een geinstalleerd, nu nog op deze als dat kan)

Onno

Volgens mij heb je standaard een licentie voor 1 pc en kan je een licentie om Norton op meerdere pc's te installeren erbij kopen.

Maar er zijn uistekende alternatieven hoor, als je niets extra's wilt betalen.
Gratis en goed zijn bijvoorbeeld AVG Anti-Virus Free of Avast 4.

Norton

Ja die gratis prog's ken ik, maar bij mijn buurjongen zag ik dit op de buiten kant staan, deze licentie is voor 3 pc's ofzo iets, wie weet hier meer van?

Het is heel simpel, als er op staat dat het voor 3 pc's ( of 2 of meer dan 3 ) geschikt is heb je dus een licentie om het om meerdere pc's te installeren.
In dit geval kan je gewoon met de Norton installatie cd-rom de installatie op de overige pc's starten en activeren & registreren ( als nodig ) met de gegevens die je ook hebt gebruikt bij het installeren van Norton op pc 1.

Succes!:thumb:

Maar... wanneer je nog niets gekocht of betaald hebt, denk dan eerst goed na voor je Norton op je systeem zet.
Met de bescherming is niets mis, maar het vertraagt je systeem behoorlijk!!

En zeker wanneer je systeem zelf niet super-snel is, ga je dat heel goed merken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan