Norton 360: Het mysterie van de onzichtbare balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zeppo Dunsel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2008
Hallo,

Norton 360 (v 1.0) is weliswaar een complete suite, maar ik denk dat dit specifieke onderwerp onder deze noemer thuis hoort.
Toen ik vorig voorjaar Norton 360 voor het eerst installeerde kreeg ik (zoals het hoort) telkens bij het opstarten van IE 7.0 een extra balk van Norton erbij met het geruststellende groene <Fraudecontrole is ingeschakeld> te zien.
De laatste dagen echter is het mij opgevallen dat die extra balk niet meer in beeld komt (spontaan), maar dat als men bij de balken rechts klikt men toch kan zien: 'Visa Norton-verktygfältet (deelt de Nederlandse versie iets met Noorwegen?). Actief zal het dan toch wel zijn denk ik. Pas na het openen van het hoofdvenster van Norton 360 komt het weer terug, zichtbaar. Het controlepaneel van Norton 360 zelf zegt overigens dat alles in orde is.
Na sluiten en weer openen van de browser is hij nog steeds zichtbaar, maar na herstart van de computer moet men bovenstaande stappen weer herhalen.
Zou dit een groot probleem zijn en heeft iemand al eens eerder zoiets meegemaakt.

Norton 360 heeft overigens ook wat meer eigenaardigheden. De reden waarom ik ervoor koos was/is de online opslag. Bij bijvoorbeeld txt bestanden zal het systeem die telkens weer bij de back-up meenemen terwijl ze niet eens gemuteerd zijn! Zo krijgt men online dus meerdere identieke back-ups naast elkaar. :D

Ik denk er ook over na om te upgraden naar Norton 360 v2 premium versie. Of zou ik dan een volledige nieuwe moeten aanschaffen in plaats van de upgrade?

Enfin... Voornaamste kwestie is die onzichtbare balk. :p

Vanzelf opgelost?

Sinds een kleine week lijkt de balk niet meer onzichtbaar bij het opstarten van de pc c.q. Norton. Wat het nu geweest is? Misschien dat een update het vanzelf heeft opgelost? Het fijne weet ik er niet van. Wel blij dat het nu in orde lijkt. Ik heb verder geen reacties gezien, maar mochten er mensen meegdacht hebben, daarvoor dank. :cool:

Norton 360

Je zou altijd nog even de OCS kunnen doen via help en ondersteuning
en dan vervolgens klikken op ondersteuningssessie starten.

Mocht je nog eens een probleem hebben met N360 probeer deze link maar eens voor de trouble shooter.

www.norton.com/RXTS

Wanneer je een 360 2.0 wil kun je gratis upgraden binnen je bestaand abonnement.
Wil je een premier dan zul je een geheel nieuw product moeten aanschaffen.

Groetjes VK

Je zou altijd nog even de OCS kunnen doen via help en ondersteuning
en dan vervolgens klikken op ondersteuningssessie starten.

Mocht je nog eens een probleem hebben met N360 probeer deze link maar eens voor de trouble shooter.

www.norton.com/RXTS

Wanneer je een 360 2.0 wil kun je gratis upgraden binnen je bestaand abonnement.
Wil je een premier dan zul je een geheel nieuw product moeten aanschaffen.

Groetjes VK

Bedankt! Het probleem is de afgelopen maanden niet teruggekeerd en na afloop van het reguliere abonnement heb ik ervoor gekozen om een regulier V 2.0 abonnement te nemen. Premier is zover ik hoorde niet zo gigantisch veel meer.

Met vriendelijke groet,

Wouter Valentijn.

Norton 360

De Premier is qua software precies het zelfde.

Alleen bij de Premier heb je 10 GB Online Opslag IPV de standaard 2GB

Groeten VK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan