norton 360 kan zien welke sites je bezoekt en wanneer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TommIsTheName

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
ik heb een norton 360, ben beschermd en hij is betaalt en alles is oke maar men pa zegt da die kan zien wanneer ik op de pc zit en welke sites ik bezoek ? kan da ?:shocked:

Ik heb dit zelf nog nooit gehoord.
Broodje aap?

Of je vader zegt het om je bang te maken, zodat je geen foute sites bezoekt ;)

Hoi Tomm IsThe Name.

Daar mag je zeker niet van schrikken maar dat heeft niks te maken met een virus ofzo hoor.

Daar zijn verschillende manieren voor zonder dat je vader op je pc hoef te zijn.
Maar iemand anders kan dat ook b.v je poorten van de router zijn niet allemaal in een stealt modus maar er is een poort dicht gemaakt ,dan kom ik er niet meteen in maar ik weet wel dat je op het internet bent.
Een ander voorbeeld zit in je browser ,die verstuurt namelijk wat ze referrer noemen en dat kan ook informatie zijn van welke web-sites je bezoekt wie je provider is enz.
Test je browser maar eens.
http://www.pcflank.com/browser_test1.htm

Niet dat je nu meteen hele grote zorgen moet gaan maken hoor het is niet iets wat fout zit maar wel mogelijk is.;)

Hoi Tomm IsThe Name.

Daar mag je zeker niet van schrikken maar dat heeft niks te maken met een virus ofzo hoor.

Daar zijn verschillende manieren voor zonder dat je vader op je pc hoef te zijn.
Maar iemand anders kan dat ook b.v je poorten van de router zijn niet allemaal in een stealt modus maar er is een poort dicht gemaakt ,dan kom ik er niet meteen in maar ik weet wel dat je op het internet bent.
Een ander voorbeeld zit in je browser ,die verstuurt namelijk wat ze referrer noemen en dat kan ook informatie zijn van welke web-sites je bezoekt wie je provider is enz.
Test je browser maar eens.
http://www.pcflank.com/browser_test1.htm

Niet dat je nu meteen hele grote zorgen moet gaan maken hoor het is niet iets wat fout zit maar wel mogelijk is.;)

dankuwel ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan