norton anti spam 2007 activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Berichten
257
Vandaag heb ik nog norton internet security 2007 terug geïnstalleerd.

Hoe activeer je nu norton anti spam 2007 ?
 
Ik neem aan dat je het Norton Add-On Pack hebt gedownload voor Interent Security?
Dan hoef je dacht ik AntiSpam en de andere onderdelen ( Parental Control enz. ) niet apart te activeren.
Zo simpel is het.:)
 
Ik heb de cd-rom gekocht.

Ja en verder...

Je hebt Internet Security 2007 gekocht, op cd-rom.
Maar de grote vraag waar je geen antwoord op geeft: zat AntSpam er al bij of heb je dat Add-On Pack gedownload of los geinstalleerd?
 
Ja en verder...

Je hebt Internet Security 2007 gekocht, op cd-rom.
Maar de grote vraag waar je geen antwoord op geeft: zat AntSpam er al bij of heb je dat Add-On Pack gedownload of los geinstalleerd?

Ik heb dan alles geïnstalleerd, anti spam zit er niet bij. Maar ik weet dat vorig keer iemand op dit forum was die wist waar ik norton anti spam kan downloaden . Dat is nu mijn vraag waar kan ik Norton Anti Spam downloaden?
 
Ik heb dan alles geïnstalleerd, anti spam zit er niet bij. Maar ik weet dat vorig keer iemand op dit forum was die wist waar ik norton anti spam kan downloaden . Dat is nu mijn vraag waar kan ik Norton Anti Spam downloaden?

da's een andere vraag ...
ik denk niet dat anti-spam gratis is, dus moet je naar de symantecshop.
 
Activeren is iets heel anders dan installeren. Maar je bedoelde hoe krijg ik AntiSpam erbij, misschien moet dat wel via activeren...

In dit geval niet, hij is gewoon gratis. Zoals ik al zei, hier te downloaden.

@de jean,
Dat Add-on Pack niet gezien? Gewoon gratis hoor....
 
Activeren is iets heel anders dan installeren. Maar je bedoelde hoe krijg ik AntiSpam erbij, misschien moet dat wel via activeren...

In dit geval niet, hij is gewoon gratis. Zoals ik al zei, hier te downloaden.

@de jean,
Dat Add-on Pack niet gezien? Gewoon gratis hoor....

neen, ik ben nogal anti - -norton ... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan