Norton Anti Spam zet al mijn mails in de spammap van Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinus

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Hoe schakel ik deze uit ? Ik kan in NIS 2007 nergens vinden hoe ik dat moet doen.
Vroeger had ik in Outlook 2007 een extra balk maar die is opeens verdwenen.

Daar kan ik daarover ook niks vinden ,
Wel over spyware maar niks over Spam .
Volgens mij moet je dat in Outlook zelf doen maar zoals eerder gezegd die werkbalk is daar niet meer zichtbaar.

Vind je in Outlook onder: Extra>>Opties geen instel mogelijkheid?
Of met een rechtsklik boven op de balk en dan aanpassen?

Vind je in Outlook onder: Extra>>Opties geen instel mogelijkheid?
Of met een rechtsklik boven op de balk en dan aanpassen?

Had ik al naar gezocht ,daar is niets te zien.
Ook niet bij beeld .

Ik weet niet of je anti-spam helemaal niet meer wilt gebruiken, maar anders de-installeer die module.

Dat is nou juist het probleem.
Ik heb NIS 2007 en niet later AntiSpam geinstalleerd .Het probleem is in tegenstelling tot de oudere versies daarover niets meer kan vinden .
Herinstalleren kan ik ook maar dat is weer zoveel werk

Als iemand dat weet want mijn meeste mail gaat toch via Gmail. Alleen een paar mensen weten die van mijn provider.

Verder ben ik niet zo blij met Symantec maar dat is een ander verhaal.

Laatst bewerkt:
Zelf gebruik ik Norton niet maar bij Kaspersky is het mogelijk om via de un-installer elk onderdeel te verwijderen of weer te installereen.
Is dat bij Norton niet mogelijk??

Apart dingen gaan un-installeren is ,zo ik het kan zien, niet mogelijk Wel aan en uit zetten maar ik zie dit er niet bij staan.

Tja, mede gezien jouw opmerking:>>Verder ben ik niet zo blij met Symantec maar dat is een ander verhaal<< zou je misschien iets anders moeten proberen.

Er zijn meer en betere smaken dan alleen Norton. :rolleyes:

Of toch een her-installatie,.........want ik zou zo geen andere oplossing weten.

Apart dingen gaan un-installeren is ,zo ik het kan zien, niet mogelijk Wel aan en uit zetten maar ik zie dit er niet bij staan.

Je kunt het proberen met de speciale SymNRT ( Symantec Norton Removal Tool ), een klein programmaatje om Symantec-producten mee te verwijderen, je zou daarmee kunnen proberen losse onderdelen te verwijderen. Of dat ook mogelijk is weet ik ( heb geen Norton ) maar proberen kan geen kwaad.

Je kunt het proberen met de speciale SymNRT ( Symantec Norton Removal Tool ), een klein programmaatje om Symantec-producten mee te verwijderen, je zou daarmee kunnen proberen losse onderdelen te verwijderen. Of dat ook mogelijk is weet ik ( heb geen Norton ) maar proberen kan geen kwaad.

Voor zover ik weet verwijderd dat letterlijk alles van Norton, en helaas niet een bepaald onderdeel. :)

Voor zover ik weet verwijderd dat letterlijk alles van Norton, en helaas niet een bepaald onderdeel. :)

Toen ik een lange tijd geleden het tooltje heb gebruikt om die rotzooi van m'n pc te verwijderen kon het ook niet, maar goed, misschien is er wat veranderd. Ik heb weinig hoop, maar niet geschoten is altijd mis.:)

@ edwinus,
Anders kun je het nog aan Symantec vragen.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook niet zo voor Norton maar ik heb deze gratis gekregen van iemand die nog een licentie te veel had.
Wat ik zo raar vind is dan weer deze test .

Daar staat symantec helemaal niet zo laag of bedoelen ze daarmee een andere mee ?

Nu maar weer AVG er even op .Deze is wel illegaal .Maar ik ben wel van die ellende af.
Alles elke dag naar postvak In verplaatsen is ook niet handig.

Die AVK kan je ,in de winkel ,alleen maar op 2 licenties kopen ,wat hem dan wel erg duur maakt ,tenzij je iemand hebt die dat bedrag wilt delen.
Maar ik zie dat dan weer niet voor de Trial : http://www.gdata.de/support/NL/list/81/

Laatst bewerkt:
Norton is met de detectie niet slecht, maar heeft gewoon een paar andere grote nadelen.
Het is een zware belasting voor je systeem en je kunt maar weinig zo instellen als je het wel zou willen, alles is voorgekookt, en als wat wilt wijzigen heb je een probleem.

Wat de AV testen aangaat vertrouw ik er maar één en dat is AV-Comparatives, de meeste andere sites worden of betaald door belanghebbende of leggen geen testverantwoording af.

AVK is er ook voor 1 PC: http://www.gdata.de/trade/NL/productview/718/25

Laatst bewerkt:
AVG Free edition - daar ook al eens naar gekeken? Kost niets en voldoet voor mij uitstekend.
Zo zijn er wel meer gratis AV-scanners die vast ook wel goed zullen zijn, bv Avast.

Edit: oeps, deze hebben geen spamfilter natuurlijk en ik zie net dat je daar een oplossing voor zocht. . . .

Laatst bewerkt:
Norton is ook nog eens duur, in vergelijking met andere anti-virus of beveiligingsprogramma's.

Je hebt van Grisoft ( de makers van AVG ) ook nog AVG Anti-Malware en AVG Internet Security, de laatste bevat alles wat je van een security suite mag verwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan