Norton Anti Spam zet al mijn mails in de spammap van Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Edit: oeps, deze hebben geen spamfilter natuurlijk en ik zie net dat je daar een oplossing voor zocht.

Spamfilter zit inderdaad niet in de gratis versie (heb nu de AVG 7.5 Internet Security )Dit is niet zo belangrijk omdat maar een paar mensen (die wel veilig werken) de Email van mijn provider weten .De rest doe ik met GMail die ook een uitstekende spamfilter heeft .
Voor dat Privacy gezeur ben ik niet bang want mijn huisadres en mijn echte naam staan er toch niet in .

Laatst bewerkt:
Spamfilter zit inderdaad niet in de gratis versie maar dit is niet zo belangrijk omdat maar een paar mensen (die wel veilig werken) de Email van mijn provider weten .De rest doe ik met GMail die ook een uitstekende spamfilter heeft .

Je kunt natuurlijk nog altijd een gratis spamfilter installeren, is beter dan niets.:)

Je kunt natuurlijk nog altijd een gratis spamfilter installeren, is beter dan niets.:)

Die heb ik nu wel met AVG 7.5 Internet Security .
Geeft nu ook bepaalde berichten [SPAM] terwijl ze dat helemaal niet zijn.

Maar verder : Waarom zou ik deze erop laten zitten ? Mijn methode werkt toch veel beter.
Ik heb misschien één keer in de maand Spam deze meld ik op de server van GMail .

Maar ik merk nu dat jouw bericht vlak achter de mijne kwam.

Laatst bewerkt:
Met zo'n kleine hoeveelheid spam is dat inderdaad niet echt nodig.
De keuze is geheel aan jou.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan