Norton Anti-Virus 2007 uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Florisje

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Ik heb een probleem, ik wou iets downloaden alleen Norton Anti-Virus 2007 blokkeert de download. Ik wil het graag downloaden, weten jullie hoe ik Norton Anti-Virus 2007 kan uitschakelen? :confused:

Ik denk dat je eerst eens moet gaan kijken waarom norton hem blokkeert,zal toch niet voor niets zijn denk ik.Ik vind 't niet zo slim om je virusscanner uit te zetten als je iets gaat downloaden,maar kan aan mij liggen hoor!!!!
Krijg je een melding van norton wanneer de download begint?

Groetjes Advocaatje.

Ik denk dat je eerst eens moet gaan kijken waarom norton hem blokkeert,zal toch niet voor niets zijn denk ik.Ik vind 't niet zo slim om je virusscanner uit te zetten als je iets gaat downloaden,maar kan aan mij liggen hoor!!!!
Krijg je een melding van norton wanneer de download begint?

Groetjes Advocaatje.

Het is een keylogger :evil:

Ik snap het heel goed jij wil die Keylogger hebben en jou Norton ziet het als een gevaar en houd het tegen...Norton uitzetten dus maar of dat verstandig is???

Jij snap het dus niet...

Ik weet niet hoe t bij norton werkt,gebruik zelf nod32,maar lijkt me toch niet zo moeilijk.En ik blijf 't onverstandig vinden.

groetjes Advocaatje

Ik snap het heel goed jij wil dat hebben en jou Norton ziet het als een gevaar en houd het tegen...Norton uitzetten dus maar of dat verstandig is???

Jij snap het dus niet...

Ik snap het wel maar die keylogger kan ik zetten op andere pcs, jij dacht zeker dat het een keylogger was die mij keylogt

Nee, dat dacht ik niet Florisje...
Voor de zoveelste keer jij wil hem downloaden maar Norton staat dat niet toe...simpel..dus uitzetten.

Nogmaals jij bent hier degen die het niet snapt...

Rechtsklikken in je taakbalk op het Norton icoontje en uitzetten...:thumb:

Dan maar naar start en uitvoeren en daar msconfig intypen en dan naar het tabblad opstarten gaan en daar het vinkje bij Norton weghalen en opnieuw opstarten zodat hij niet mee opstart.

Hierna wel weer vinkje terugzetten en opnieuw opstarten.

Dit op google gevonden al mocht 't na Raymond zijn advies nog niet lukken.

Je moet eerst dat Protection Center openen, klikken op het tabblad "Norton Antivirus", klik op "Instellingen", en daar zie je dat autoprotect staan dat je daar kan uitschakelen.

Na de download natuurlijk weer aan zetten

Groetjes Advocaatje.

Dit op google gevonden al mocht 't na Raymond zijn advies nog niet lukken.

Je moet eerst dat Protection Center openen, klikken op het tabblad "Norton Antivirus", klik op "Instellingen", en daar zie je dat autoprotect staan dat je daar kan uitschakelen.

Na de download natuurlijk weer aan zetten

Groetjes Advocaatje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan