norton anti-virus op Pentium II 333

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Kan ik Norton Internet security 2004 deftig laten draaien op een Pentium II 333 met 256 mb ram ?
Draai Windonws 98 SE.
Mijn pc mag er in ieder gaval niet trager door worden.

Ik heb altijd gedacht dat dit nogal een zwaar programma was.

Norton Internet Security vertraagt je systeem zeker wel.

Ik heb zelf een P4 2.6 met 1024 MB intern geheugen en XP als OS en zelfs die word vetraagd door Norton en dan met name bij het opstarten......

Probleem is dat ik een firewall zoek die mijn pc weinig belast, en zonealarm wil ik niet want die geeft steeds conflicten met mijn pc.

Moet je wel IE 6.0 hebben, kwam ik achter bij installatie op oude machine met Win98.

Is dat dan de pro of de freeware versie ?

Geplaatst door karine
Is dat dan de pro of de freeware versie ?

Freeware.
Werkt prima voor de normale internetter.

The FREE version of Outpost Firewall offers a basic protection solution for casual web surfers and low budget systems.

Ik heb Outpost Pro geinstalleerd en deze werkt tot nu toe heel goed moet ik zeggen.Heb ook even een poorttest gedaan en alles dicht, voel ook niet direct vertraging aan mijn pc.

ALvast bedankt voor de tips.

Ben ik niet met je eens saldos:(
Dat zijn de minimum vereisten. Dat wil niet meer zeggen dat NIS dan werkt op je PC. Het wil niet zeggen dat je PC dan nog lekker snel blijft en soepel loopt. Zelfs op mijn PC merk ik vertraging met Norton. En ik heb een P4 2.6 met 1024 MB Ram. Laat staan op een veel minder systeem.:rolleyes:

Alles wat je computer beschermt, zal je computer en ook de verbinding wat trager maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan