Norton Antivirus 2003- systeemscan loopt vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter FLR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FLR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
Hallo,
Ik heb een vraagje over deze virusscanner... vanaf het begin heeft de volledige systeemscan niet goed gewerkt, hij loopt altijd vast bij een bepaald punt als hij bestanden scant bij windows/system32 ofzo? Herinstallatie heb ik al eens gedaan, hielp ook niets. Hierdoor kan ik mijn computer dus niet goed op virussen scannen... wat is hier aan te doen?

Laatst bewerkt:
Loopt hij echt vast of duurt het gewoon te lang voor je gevoel, sommige cab files van windwos zitten dusdannig in mekaar dat NAV daar wel eens de tijd voor moet nemen om ze te scannen, voor je gevoel reageerd de pc dan niet meer en dat zal ook aangegeven worden als je op CTR ALT DEL drukt maar gun hem nog even wat tijd.

hoelang wacht je tot je denkt dat ie vast loopt?
map systeem 32 is een grote map idd. en dat duurt even.
dus zoals jjw zegt geef norton de tijd.
scan anders eens een keer in veilige modus.

Ja dat dacht ik inderdaad ook dus ik heb hem wel eens een uur of twee, drie aan laten staan, maar hij bleef steeds op dat punt steken. Als ik de scan dan wil stoppen lukt dat ook niet op een normale manier, hij doet dan eigenlijk niets meer, ctr-alt-del werkt niet en ik moet de computer uitzetten...

Als het werkelijk zoveel uur duurt dan klopt het niet, ik neem aan dat je alle updates al binnen hebt voor NAV 2003, mischien wordt het tijd voor NAV 2004.

Ik heb precies ditzelfde probleem gehad met NAV 2004.
Het is toen spontaan gekomen en ook weer gegaan, vroeg me niet hoe:confused: .
Misschien helpt het om eens met housecall te scannen.

Veel succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan