Norton Antivirus 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmus

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2001
Hoi,

Op mijn laptop is NORTON ANTIVIRUS 2003
geinstaleerd.
Op het informatie scherm van norton, staat onder VIRUSDEFINITIESERVICE achter ABBONEMENTENSERICE 7-9-04.
Dus vanaf dit datum kan ik norton niet meer updaten en is mijn laptop niet meer tegen virussen beschermd.
Ik dacht slim te zijn en heb norton van mijn laptop verwijderd en deze heb ik vervolgens de genoemde scanner weer geinstalleerd.
Zodat DACHT IK de vervaldatum weer een jaartje verschuift, maar nee hoor de vervaldatum blijft 7-9-04.
Dus je zou zeggen dat de vervaldatum toch ergens in de laptop wordt bewaard, ook al verwijder je de Norton virusscanner.
Als dat zo is, weet iemand mischien waar.
Alvast bedankt voor de tip.

Helmus,

En waarom wil je dit weten. Na een jaar gewoon verlengen voor een paar euri.

En anders gewoon je rigister doorspitten. :thumb:

hoeveel kost dat dan ?

hoeveel kost dat dan ,om het een jaar te verlengen?

nederlandse vraag he !!

groetjes

Geplaatst door helmus
Hoi,

Op mijn laptop is NORTON ANTIVIRUS 2003
geinstaleerd.
Op het informatie scherm van norton, staat onder VIRUSDEFINITIESERVICE achter ABBONEMENTENSERICE 7-9-04.
Dus vanaf dit datum kan ik norton niet meer updaten en is mijn laptop niet meer tegen virussen beschermd.
Ik dacht slim te zijn en heb norton van mijn laptop verwijderd en deze heb ik vervolgens de genoemde scanner weer geinstalleerd.
Zodat DACHT IK de vervaldatum weer een jaartje verschuift, maar nee hoor de vervaldatum blijft 7-9-04.
Dus je zou zeggen dat de vervaldatum toch ergens in de laptop wordt bewaard, ook al verwijder je de Norton virusscanner.
Als dat zo is, weet iemand mischien waar.
Alvast bedankt voor de tip.

Dat zijn niet bepaald vragen die hier gewaardeerd worden. Ik zou de huisregels er nog eens op na slaan......

€24.95

*Taxes may apply.
dat is de prijs voor een abonnement.

norton

Berichtje voor Munzel. .

Het gaat er mij niet om, om die 24,95 euro uit te sparen.
Maar om de kick om een scanner twee keer te gebruiken.

Maar dan moet je die kick niet hier vragen.
Dat is tegen de regels van dit forum en dat moet jou ook een kick geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan