Norton antivirus 2007 en Norton Internet Security 2007 installatie samen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

realmary

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Hallo

Ik heb net Norton antivirus 2007 geïnstalleerd. Dit lukte vlotjes. Nu wil ik natuurlijk ook Norton Internet Security 2007 hierbij installeren maar dit blijkt niet te lukken.

Dus ofwel antivirus op pc lukt ofwel Internet security op pc lukt maar niet allebei.

Hoe komt dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat beiden op pc kunnen staan? Ik werk met Windows XP.

ps: dit is de foutmelding die ik krijg
Setup has detected another Symantec firewall product, such as Norton Internet Security, Norton Personal Firewall. You must remove this program before you can finish installation. Click the Add/Remove Programs Link to continue.

Uit de foutmelding maak ik op dat je een eerdere versie van Norton hebt.
Deze moet je dus eerst verwijderen. Op de site van symantec vind je daarvoor een programma. Pas daarna NIS installeren en volgens mij neemt hij dan automatisch de Av mee.

Norton Anti-Virus met behulp van dit tooltje verwijderen, anders worden er restjes achtergelaten en kan dat problemen geven voor de installatie van NIS.

Norton Anti-Virus met behulp van dit tooltje verwijderen, anders worden er restjes achtergelaten en kan dat problemen geven voor de installatie van NIS.

En dan alleen NIS installeren daar zit NAV al in, anders heb je weer het zelfde probleem

Laatst bewerkt:
Mensen bedankt voor de uitleg ik heb nu idd NIS alleen geïnstalleerd maar ik merk wel dat ik met de vroegere versie van NIS en Antivirus minder meldingen kreeg van Ad-aware... Dus miss is het toch niet zo heel veilig die nieuwste versie van NIS alleen...

Nu zowieso bedankt voor de reacties

ps: ik had voor de installatie dus ook de Remove tool van NOrton al gebruikt...voor ik begon te installeren

voor dat je weer geld in de gracht gooit .
koop eens en voor altijd een echt goed stukje software dat wel doet wat norton belooft .
dat is het systeen schoon houden van spy marware en zeker van virussen .
Kaspersky kis of Bitdefender 10 (en in de toekomst nod securitie sute ).

@ultraplex,

Dat is waar maar als je toch al betaald hebt, is het ook weer zonde om software in de gracht te gooien.:)

Norton zonde.......................nee ;)

Je kan het altijd proberen, ik vind het wel zonde als je het bij voorbaat het al niet gebruikt.
Als je dan tot de conclusie komt dat het een slecht programma is ( wat bij de meeste mensen uiteindelijk wel gebeurt:p ) dan kan je voor een ander programam kiezen.

Het kan gebeuren dat een fiets koopt zonder ketting, maar je hebt er voor betaald, dus blijf je proberen stug door te fietsen………………………..:p

virus

Als mensen willen dat ze twee verschillende virus scanners hebben dan zou ik bijvoorbeeld nod32 en Etrust doen omdat Etrust geen gezeik geeft dat nod32 bijvoorbeeld een virus is

Ik snap eigenlijk niet wat mensen in norton zien norton en mcafee zijn net als ajax en feyenoord :P

Laatst bewerkt:
Als mensen willen dat ze twee verschillende virus scanners hebben dan zou ik bijvoorbeeld nod32 en Etrust doen omdat Etrust geen gezeik geeft dat nod32 bijvoorbeeld een virus is
Twee (actieve) virusscanners is altijd af te raden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan