Norton Antivirus / Antivir

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Oh oh, did something stupid denk ik..

Gelukkig zit ik nu achter mijn ouwe PC, kan ik dit bericht sturen.
Wat is nu het geval. Norton is afgelopen op mijn nieuwe PC en wil het ook niet verlengen, heb daarom Antivir op mijn nieuwe PC geinstalleerd, wel 20 MB, vind ik best veel..was eerst maar 4 MB. Had Norton software nog niet verwijderd, dacht zal wel loslopen.

Sinds dat Antivir loopt nieuwe PC als een slak.
Ben nu bezig Antivir maar te verwijderen via config...software...

Andere ideeen? Misschien een ander paardemiddel?

:confused:

Dit vind ik raar?
Normaal als je norton installeerd en er staat nog een andere versie op dan gaat dit normaal niet.
Verwijder norton eens en start dan je pc opnieuw op en dan norton opnieuw installeren.
Vink bij norton uit dat die niet moet scannen als je de pc opstart.

jean42 zei:
Dit vind ik raar?
Normaal als je norton installeerd en er staat nog een andere versie op dan gaat dit normaal niet.
Verwijder norton eens en start dan je pc opnieuw op en dan norton opnieuw installeren.
Vink bij norton uit dat die niet moet scannen als je de pc opstart.

Ik zou Norton niet herinstalleren wanneer je het niet meer wil gebruiken.

Verwijder gewoon beide antivirusprogramma's, evt. in veilige modus.
Herstart de pc, ontdoe deze even van rommel met ccleaner (inclusief het register), herstart de pc nogmaals en installeer dan Antivir.
En dan duimen dat het werkt... :)

Ok, denk dat ik aanwijzingen van Bandit opvolg.
Ik wil idd van Norton af. Maar ellende begon met dat Antivir.. PC is trouwens nog steeds bezig met verwijderen.
Baal wel..:evil: als een stekker..:mad:

Nieuwe PC doet weer normaal, zit er nu weer achter. Antivir is weg, maar Norton zit er nog wel in, die verwijder ik ook snel.
Denk dat ik maar het antivirusprog neem van mijn provider. Durf die van Antivir niet meer te herinstalleren en van Norton ben ik nooit kapot geweest.
Dank voor het meedenken.
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan