norton antivirus start niet meteen op

Status
Niet open voor verdere reacties.

tisha

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2003
hallo

Als de pc is opgestart en het bureaublad en taakbalk zijn verschenen, staat er even een rood kruis door het antivirus pictogram. De firewall is dan al aan. Dus de antivirus gaat daarna pas aan.
Ik heb norton security 2004 en bij de 2003 versie ging het meteen aan in de taakbalk.
De optie auto protect opstarten met windows is aangevinkt, de autoprotect pictogram weergeven in taakbalk is aangevinkt, autoprotect inschakelen is ook aangevinkt.

Hoe zorg ik dat norton antivirus meteen aangaat zonder dat er een rood kruis doorheen staat?

Lees dit eens door: *klik*

Je pc is wel vanaf de opstart veilig: "Your computer is protected against viruses while the computer is starting even though the NAV Auto-Protect icon may temporarily show that Auto-Protect is disabled. This situation can occur on some computers that have a limited amount of system resources because of the large number of applications that are being loaded when the computer starts."

Heb ik trouwens ook wel eens.

Dat heb dus ook bij de wat minder legale versie :P dan ziet die dat die reg date niet helemaal jovel is en dan start ie niet goed op en gaat ie lopen erroren.

Dank je wel gezina, heb het gelezen :thumb:

Sith Warrior: ik heb een legale versie dus dat kan t niet zijn, is ook geregistreerd.

Geplaatst door Sith Warrior
Dat heb dus ook bij de wat minder legale versie :P dan ziet die dat die reg date niet helemaal jovel is en dan start ie niet goed op en gaat ie lopen erroren.

Not! Ik heb geen ervaring met een illegaal Symantec-produkt, mogelijk dat het verschijnsel zich dan ook voordoet, maar ik ga uit van gekochte produkten.
@ Tisha, :thumb:

de mijne is ook eerlijk gekocht hoor gezina. Alleen kan dat gewoon soms gebeuren zoals uit jouw link blijkt dat het soms niet meteen opstart maar verder doet hij het goed, en bevalt ook goed :thumb:

Geplaatst door tisha
de mijne is ook eerlijk gekocht hoor gezina. Alleen kan dat gewoon soms gebeuren zoals uit jouw link blijkt dat het soms niet meteen opstart maar verder doet hij het goed, en bevalt ook goed :thumb:

Zo is 't maar net Tisha! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan