Norton Antivirus Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Hoi allemaal,

Ik kreeg net een mailtje van een kennis met de volgende vraag:

Vraagje: bij de updat van norton geeft hij elke week aan dat ik 2 dingen moet updaten: Norton Antivirus en Norton Antivirusdefinities. Hij haalt ze keurig op en tijdens het installeren geeft hij aan dat het niet voltooid is: bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~1\Navlnoc.dl^53428bytes 8/16/2001 14.44.42 v. 8.0.0.58. Het gaat om windows NAVNT 9.005.0.2195 Service pack 4.

Vervolgens klik ik 2x op OK en daarna krijg je het installatieprogramma weer te zien en gaat het blauwe balkje verder en tot slot laat hij zien dat het definitie gedeelte wel is gelukt, maar niet Norton Antivirus (rood kruis ervoor). Wat is er aan de hand en wat kan ik doen?

Herkent iemand dit? Ik hoop haar met jullie antwoorden te kunnen helpen.

Wat kan ik doen om die foutmelding weg te krijgen?

Alvast bedankt.

Norton verwijderen en de verwijdertools van Norton zelf er op los laten en vervolgens opnieuw installeren.

Je kan wel (je kennis dan) Norton verwijderen en opnieuw erop zetten. Toch heb ik het vermoeden dat PC is al besmet. Mijn buurman had hetzelfde probleem. Kwam door virussen via Kazaa downloads.
Heb je meer gegevens over dat PC? Welke Windows versie?

grtz
falco

Wanneer het systeem besmet is , dan komt dat er met de prescan tijdens de installatie eventueel wel uit en anders de eerste scan daarna. :)

Bedankt voor de reacties. Tijd geleden dat ik bij haar geweest ben. Ik meen windows 2000 op een oude pc P2 350mgh geloof ik:o

Ze is altijd heel netjes met updaten en alles, dus ik ga er niet vanuit dat ze besmet is. Op kazaa zit ze ook nooit. Ze zit uberhaupt weinig op internet.

Ik denk dat het inderdaad het beste is om norton opnieuw erop te zetten, maar wie garandeert mij dat daarmee de foutmelding weg is?:)

Ik kan er ook helemaal niets over terugvinden op google.

Als ik meer weet post ik het.

Bedankt zover.

Misschien dat M@rio of Saldos nog iets weet:)

Laatst bewerkt:
Sorry Tanja :o Windows 2000 is (nog) niet mijn....
Ik hoop dat Saldos langs komt. Anders denk ik wel dat de tip van Sigma nuttig is.
Op dit forum heeft Saldos al de links geplaatst voor dat verwijder tool van Symantec.

grtz
falco

Tanja1968,

Er was een probleem bij Norton met liveupdate.
Dat probleem is inmiddels alweer opgelost.
Je moet Norton gewoon even verwijderen weer en opnieuw installeren, dan is je probleem verholpen.

Hoi saldos

Leuk ff verwijderen en opnieuw erop zetten ben de hele avond al bezig .
Telkens als ik hem er opnieuw op wil zetten geeft ie aan dat ik het pakket niet kan openen en of ik toegang heb tot het pakket ????

Hoi Saldos,

Het lag dus gewoon aan Norton? Ik kon die melding ook al nergens vinden.

Ik geef het aan haar door.:)

Hoi Saldos

Gaat bij mijn om winXP home edition met norton 2003 .
Heb eerst alles bij software verwijderd en heb ook de verwijderings tool gedraaid , bleek bij zoeken op norton nog een hoop oude restanten van 2002 op te zitten deze ook met tool verwijderd de rest handmatig , register cleaner gedraaid , ben bang dat ik te veel verwijderd heb krijg nog steeds de melding :
foutmelding.jpg

Geplaatst door Tanja1968
Hoi Saldos,
Het lag dus gewoon aan Norton? Ik kon die melding ook al nergens vinden.
Ik geef het aan haar door.:)

Ja het lag aan Norton :)

Geplaatst door roby
Hoi Saldos

Gaat bij mijn om winXP home edition met norton 2003 [/IMG]

roby, dat maakt niets uit of je XP hebt of versie 2003.
Volg gewoon even het artikel dat ik heb gepost.
Check wel eerst even op www.housecall.nl of je een virus hebt.
En installeer de windows installer daarna indien je geen virus hebt.

Saldos opgelost

Had inderdaad 24 virussen in mijn java zitten , alles is weer ok nu .gelijk maar de 2004 eropgezet
thumb-up.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan