norton antivirus werkt niet compleet

Status
Niet open voor verdere reacties.

anabel

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Hoi,

Net terug uit verlof en wat ik ook probeer, mijn NAV werkt niet zoals het hoort! Heb al terug de 2002 geïnstalleerd maar net hetzelfde probleem als met de 2003:
1 - De autoprotect kan niet enabled worden
2 - Ondanks update blijft er bij de virusdefinities "error" vermeld

Ben al naar de technical support van symlantec gegaan voor de errormelding 4002,517 op te lossen maar ik vind in het register zelfs niet terug wat ik zou moeten annuleren.

Kan iemand mij helpen???

Hoi crash,

Ik heb alles geprobeerd!
Zowel met NAV 2001, 2002 als 2003.
Uninstall via add/remove, via de tooltjes, terug geïnstalleerd en telkens werkt NAV niet:
- geen autoprotect
- geen virusdefinities ondanks een update
- geen virusscan
Ik heb nu ook via housecall een scan gedaan en die heeft er enkele virussen uitgehaald.
Wat raad jij me aan?

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde gehad en wat ik ook probeerde het viel niet op te lossen.
Ik heb zelfs een aantal maal systeemherstel gedaan om naar een voorgaand punt te gaan maar ook zonder succes. Aangezien mijn PC nog erg nieuw was en er nog weing opstond heb ik XP er opnieuw opgezet naat geformateerd te hebben an alleen dat werkte. Maar dat is wel erg resoluut....Dit was mijn thread!!

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=104961

Laatst bewerkt:
Heb ook het zelfde gehad, dat kwam bij mij na een herinstallatie.
Norton was toen niet geheel verwijderd uit het register.
Ik heb toen in het register gezocht (zoekoptie) naar Norton en alle strings handmatig verwijderd.

Let op: rigoreuze handeling, eerst kopie van het register maken, ik zou het als laatste oplossing gebruiken.

Kosmos

Geplaatst door anabel
Ik heb nu ook via housecall een scan gedaan en die heeft er enkele virussen uitgehaald.
Wat raad jij me aan?
Weet je ook welke virussen Houscall gevonden had?

Kijk ook nog in de link die ik gegeven heb onderin op de pagina.
Daar staat hoe je handmatig nog dingen uit het register kan halen van NAV.
Maakt voor de zekerheid eerst een backup van het register!!

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor jullie hulp en goede raad.
Ik heb echter alles geprobeerd en het lukt niet.
Zodoende heb ik voorlopig Avast downgeload, lijkt me een zeer goeie virusscanner. Alleen dacht ik dat hij gratis was maar het is zo te zien een trial voor 58 dagen. Ook heb ik moeite met het downloaden van de nieuwste virusdefinities. Kent iemand deze virusscanner?

groetjes,

Als je Avast registreert dan krijg je gratis de code voor Home user!! Deze komt via de E mail. Als rechts klikt op het icoontje in je taakbalk kan je voor de optie updaten kiezen. En dat met Norton is inderdaad niet op te lossen wat men ook zegt ik heb ecght alles geprobeerd.

Hoi Raymond,

Bedankt, het is allemaal gelukt!
Wat betreft NAV 2003, ik zal het binnen enkele maanden nog eens proberen te installeren, tenzij ik tevreden ben over die Alvast,

groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan