Norton Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Beste Helpmijers,
Na een blikseminslag heb ik nu een ander motherboad en prosessor 2800+. Heb alles opnieuw geinstalleerd ook Norton Antivirus 2004, Internet security en SystemWorks.
Mijn probleem is nu dat bij Prullenbak met Protection deze niet ingeschakeld is. Heb met rechtermuis op prullenbak en eigenschap geklikt en alle partities ingeschakeld d.m.v.e. vinkje. Hij zet wel op alle partities een file neer van Recycled. Maar ga ik weer naar naar eigenschappen prullenbak staan alle partities niet meer aangevinkt.
Heb vervolgens alles van Norton, via Software, verwiiderd en verder via regedit alles verwijderd wat met Norton of Symantec te maken had. Hierna Norton Anti-virus, Internet Security en Nortonton System Works opnieuw geinstalleerd, maar helaas hetzelfde probleem.
Wie weet hier raad op?
Heb WindowsXP Pro

Heb je bij Norton Systemworks/Norton Utilities Options een vinkje staan bij 'Enable protection' ?

Norton

Hallo Elisa ben naar SystemWorks/Utilities/Options gegaan. Daar kom ik terecht in Programma's-- Prullenbak --en Norton Protection.
Wat moet ik hier dan aanvinken?
Gr Joop

Norton

Elisa, ik klik met de rechtermuis op prullenbak/eigenschappen en ga dan naar Norton Protection en schakel hier b.v. C:/ Beveiliging inschakelen in. Maar nadien als ik weer op eigenschappen klik is het vinkje weer weg.
Heb Alles wat met Norton te maken heeft gedeinstalleerd via Software (Norton Anti Virus, Norton Internet security en Norton Systenworks). Ook heb ik via het register alles wat met Norton en Symantec te maken heeft verwijderd. Hierna alles weer opnieuw geinstalleerd, maar helaas alles blijft hetzelfde. Snap er niets meer van.
Gr Joop

Ja ik herinner me ook zoiets maar als opnieuw installeren al niet helpt.............
Als je bij die options zit en je kijkt naar het vinkje voor 'enable protection' dan kun je dit wel voor verschillende schijven doen. Heb je dat al gecontroleerd. Het is wel vreemd want normaal gesproken is dit al lang geregeld.
Je hebt toch niet in start/uitvoeren/msconfig een vinkje weg gehaald bij dingen van Norton? Zo maar ideetje.

Elisa, bedankt voor je reactie.
Ik heb alle schijven (partities) geprobeerd maar helaas nergens blijven de vinkjes staan. Normaal gesproken staan deze al goed als je Norton installeerd, maar nu wil het niet lukken. En nee, in msconfig heb ik niets weggehaald.
Misschien heeft iemand anders van het team een oplossing?
Gr Joop

Je zou het nog op de site van Symantec kunnen proberen te vinden. Het is een klacht die meer voorkomt.
Succes!

Norton

Bedankt zoek wel ff verder.
Kom ik er achter krijg je bericht.
Gr Joop[

Norton

Elisa, heb alles weer van Norton vewijderd, ook alles uit het register. Hierna Norton Anti-virus geinstalleerd. Alle vinkjes stonden nu aan! Hierna Systemworks geinstalleerd en weg waren de vinkjes. Systemworks weer verwijderd (vinkjes stonden toen weer aan). Hierna Systemworks geinstalleerd met aangepaste utilities, toen ging alles goed. Internet security gaf geen problemen.
Nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan