Ik wil niet steuken

maar na 4 jaar Norton AV en PFW te hebben gebruikt en zeker 5 keer per jaar het opnieuw moeten installeren. Constant problemen met updates, de E-mail configuraties, een langzaam lopende computer. En dan nog zo nu en dan met Panda online scan virussen verwijderen die Norton helemaal niet heeft opgemerkt.. Enz, enz..
Heb ik na het laatste probleem met sp2 en Norton dat ook al niet goed ging besloten om die dure langzame troep van Norton niet meer te betalen of te gebruiken.. Kost maar 80€
Ben toen overgestapt op AVG free en was daar 10 keer meer tevreden over en nooit problemen, deze heb ik 4 maanden gebruikt tot volle tevredenheid zonder een enkel virus..
nu sinds een paar weken ben ik Avast free version aan het testen en deze bevalt me nog beter.
Ben er nu volledig van overtuigt dat Norton een grote RIPOFF is, zijn geld beslist niet waard en zijn er vele betere en meer stabiele gratis alternatieven..
Dus als het mijn virus scanner was gooide ik hem zo ver mogelijk weg als het maar kon..
Oh ja, als firewall gebruik al die tijd al ZoneAlarm, ook gratis en helemaal toppie..
Laat je niet foppen en ga lekker stappen van die centjes.. Dan weet je tenminste waar de hoofdpijn van is...