Norton Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feather

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2003
Ik heb Norton Internet security dus ook antivirus. In het begin startte dit programma snel op. Na verloop van tijd startte de antivirus niet meer vanzelf, zo'n logootje met een kruis erdoor heen verscheen.
Nu start het wel het duurt alleen een eeuwigheid. Wat ik nu telkens doe is zelf, mbv de rechtermuisknop op het logo, activeren, maar het moet toch ook anders kunnen.

Wie weet de oplossing?

:o

Ben je helemaal bij wat updates betreft?
Zo niet, eerst als een haas updaten.
Ligt het daaraan niet....kijk dan eens in de menuutjes
of Norton zelf een reden opgeeft.
Eerlijk gezegd...als het mijn virusscanner was ging ik uninstallen en opnieuw opzetten.

Toevallig Zone alarm er opstaan? zodra die is opgestart komt Nero er pas door!

Ik wil niet steuken:) maar na 4 jaar Norton AV en PFW te hebben gebruikt en zeker 5 keer per jaar het opnieuw moeten installeren. Constant problemen met updates, de E-mail configuraties, een langzaam lopende computer. En dan nog zo nu en dan met Panda online scan virussen verwijderen die Norton helemaal niet heeft opgemerkt.. Enz, enz..

Heb ik na het laatste probleem met sp2 en Norton dat ook al niet goed ging besloten om die dure langzame troep van Norton niet meer te betalen of te gebruiken.. Kost maar 80€

Ben toen overgestapt op AVG free en was daar 10 keer meer tevreden over en nooit problemen, deze heb ik 4 maanden gebruikt tot volle tevredenheid zonder een enkel virus..

nu sinds een paar weken ben ik Avast free version aan het testen en deze bevalt me nog beter.

Ben er nu volledig van overtuigt dat Norton een grote RIPOFF is, zijn geld beslist niet waard en zijn er vele betere en meer stabiele gratis alternatieven..

:)

Dus als het mijn virus scanner was gooide ik hem zo ver mogelijk weg als het maar kon..:D

Oh ja, als firewall gebruik al die tijd al ZoneAlarm, ook gratis en helemaal toppie..

Laat je niet foppen en ga lekker stappen van die centjes.. Dan weet je tenminste waar de hoofdpijn van is...

Laatst bewerkt:
Ja ieder heeft zijn voorkeur!?en de een Pietje goed en de ander Jantje
Ik stam nog af van de tijd dat Norton nog op diskette kon.

IDD nu rijst alleen nog de vraag waar is de voorkeur op gebaseerd???
Op eigen ervaring of verkoper praatjes?

Als je altijd maar alles met een vork eet, kan je niet weten hoe soep met de lepel smaakt !?

De mijne?? 4 jaar lang op verkoper praatjes, jammer genoeg, te veel geld er aan weg gegooid eer ik ontdekte dat het gratis nog beter gaat..

En boven alles zit de beste virus scanner nog altijd in de grijze massa tussen je oren:)

Geplaatst door ZipPe
En boven alles zit de beste virus scanner nog altijd in de grijze massa tussen je oren:)

klopt, maar een goeie scanner pakt ook wat wij
ff niet zien

Geplaatst door ZipPe
IDD nu rijst alleen nog de vraag waar is de voorkeur op gebaseerd???
Op eigen ervaring of verkoper praatjes?

Als je altijd maar alles met een vork eet, kan je niet weten hoe soep met de lepel smaakt !?

De mijne?? 4 jaar lang op verkoper praatjes, jammer genoeg, te veel geld er aan weg gegooid eer ik ontdekte dat het gratis nog beter gaat..

:thumb: das waar!

ik snap soms niet dat mensen zoveel problemen hebben met virussen

is het soms niet dat veel mensen op zoek naar soft ,mp3,crack's enz via p2p
en zo een hoop troep binnen halen
ik zou zeggen scan ook je downloads als ze binnen zijn

ik ben heel tevreden over norton;)

welke virusscan je ook neemt , op een bepaald tijdt krijgt weer een ander virusscan de schuld krijgt.

Laatst bewerkt:
Het verbaast me altijd weer dat virusscanner/firewall vragen altijd eindeloos doorborduren over de goede/slechte eigenschappen van de verschillende virusscanner/firewalls.
Trouwens........topicstarter niet meer gezien.

:D
Kwam toevallig nog 'n printscreentje in de map mijn afbeeldingen tegen van mijn Norton 2004.
Kan je goed zien hoe zorgvuldig Norton haar programma's in elkaar steekt..

Heb dit toen ook naar Norton opgestuurd met de vraag of ze dichten in Letterlijke zin belangrijker vinden..

bezichtscannen8es.jpg

:P
Hoe kan het ook anders en kreeg ik van hun natuurlijk weer het grandiose advies het programma maar weer een opnieuw te installeren.

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan