norton antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

nisademi

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
ik heb mijn nieuwe antivirus 2006 norton op 2 computers gezet ik heb een router voor deze computers en een email adres alleen voor 1 computer die beneden staat en boven staat de andere nu doet de anti virus boven het prima maar beneden krijg ik een fout melding en sluit norton antivirus uit dan schakel ik hem weer in norton antivirus dan doet hij het weer een tydje. wat kan het probleem zijn alvast bedankt

nortonantivirus

dat weet ik niet maar ze zeggen dan sorry maar het progamma wordt afgesloten dan druk ik op verzenden dan heb windows ook geen oplossing voor dit probleem ps ik heb maar voor 1 computer een licentie voor norton anti virus

Hoi,

Probeer eens opnieuwe norton te installeren, misschien dat er bij de installatie wat fout gegaan is... wil nog wel eens gebeuren bij norton aangezien die aardig drastische veranderingen aanmaakt in de register.

Als dat niet helpt... Zou het best kunnen vanwege de lecentie... Heb je de ene boven aangemeld via internet geregistreerd, dan zou het kunnen zijn dat norton server nog een norton ziet die dus bij jou al geregistreerd is dus niet weer wil opstarten..

Groetjes, Dj Viper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan