Norton Antivirus2003 installatie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MacD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
Berichten
146
ik probeerde vandaag bij een vriend Norton Anti Virus 2003 te installeren maar hij gaf al snel een interne error aan waardoor hij niet verder kon.Ik heb 'm toen weer gedeinstaleerd en met Regcleaner de restanten van Norton verwijderd. Ik heb nog een poging gedaan maar weer dezelfde melding. Vervolgens heb ik wederom regcleaner gebruikt en hierna de 2002 versie geprobeerd te installeren dat liep veel beter totdat hij na installatie in werking wilde gaan en kreeg daar ook een foutmelding en hij doet het nu dus nog steeds niet.
Ik zelf heb een tijd 2002 op mijn PC gehad en nu overgestapt op 2003 en beide versie werkte perfect....
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn waarom de PC beide versies niet kan draaien?
 
Illegaal gedownloade versies willen deze problemen nog wel eens geven.
 
ik heb weleens gehad dat ik klein vriusje had die er voorzorgde dat ik norton niet kon installeren ik heb toen een proef viruskenner gedownload van een onbekend merk en die pakte 2 virussen en daarna kon ik hem fijnloss installeren. ik weetr niet of bij opgaat maar ja kan proberen
groetje michel
 
HAd je met installeren wel adminstrator rechten wil ook wel eens een oorzaak zijn van foutmeldingen bij installeren ! Van programma's zoals norton !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan