norton antivrus 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheana

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
Berichten
36
Hallo

Al een tijdje loopt mijn Liveupdate van Norton niet goed. Ik krijg een foutmelding en vervolgens wordt de update niet goed voltooid.

De fout melding;
d: C:\PROGRA~1\NORTON~2\nisfstdl.dl^
128144 Bytes 12/6/2002 11:31:26 v6.0.2.23.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~2\nisfirst.ex^
644240 Bytes 1/6/2003 10:40:40 v6.0.2.23.77

Ik heb windows XP, weet iemand hier het antwoord op?

Bedankt alvast,
Anita
 
Je kunt proberen op te starten in "velige modus met netwerkondersteuning". Tijdens het opstarten van de PC druk je een paar keer de F8 toets in tot je een menuutje krijgt waar je die optie kunt selecteren.

Dan start je daar Norton Liveupdate en probeer je nog eens te updaten.
 
hoi Anita
dit is de oplossing:ga naar c: program files>norton internet security en verander deze bestanden nisfirst.exe in nisfirst.old en nisfstdl.dll in nisfstdl.old
zeker weten dat het werkt.:thumb:
 
opgelost

whow dat is mooi. De laatste oplossing was het makkelijkst dus heb ik het meteen geprobeerd en ja het klopte. De live update werkte meteen goed.

Dat scheelt mij weer een heel duur gesprekje met Symantec.

Bedankt maikel:) :) :) :thumb:

Te gek zo'n website waar je elke keer weer wat antwoorden vindt.

Groetjes Anita
 
norton 2003 reactie op maikel

Hoi maikel,
Via panda heb ik gescand en de volgende virussen verwijderd;
- Gaobot
- Sasser
- Sdbot
Gaobot zette geloof ik norton en mijn firewall uit, maar daar kon ik een fix voor krijgen, dus dan zou ik nu mijn norton moeten kunnen updaten.
Niet dus.
Ook heb ik het geprobeerd via de veilige modus met netwerkinstellingen en norton updaten ging ook niet.
Als laatste heb ik jouw advies uitgeprobeerd, maar de bestanden die jij noemt heb ik niet in norton 2003.

Is er nog een andere manier waarop het wel lukt om norton up te daten?

Gr
 
de oplossing die hierboven staat geld alleen voor de foutmelding van de topicstarter.sorry
:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan