Norton Auto Protect werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marc Hamburger

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2004
Ik heb Windows XP Prof en Norton AntiVirus Prof Edition. Als ik Norton open zie ik dat AutoProtect "Uit" staat en dat achter e-mail scannen "Fout" staat. Ik heb Norton al twee keer opnieuw geïnstalleerd (twee verschillende versies!). Iedere keer weer krijg ik die fout. Ik heb via de site van symantec een heel stappenplan gedaan om dit probleem te verhelpen. Niets werkt! Ik durf dus nu niet te downloaden uit angst niet goed beveiligd te zijn. Ik heb XP ook al opnieuw geïnstalleerd. Ik heb via symantec het gehele systeem op virussen gecontroleerd: Niets. Wat nu te doen?

welke versie van norton heb je?
en heb je al eens gecontroleerd op spyware?

Ik heb versie 2003 Prof, maar wel geregistreerd tot sept. 2005. Kan dat een reden zijn? Ik zal controleren op spy... dank.

Geplaatst door Marc Hamburger
Ik heb versie 2003 Prof, maar wel geregistreerd tot sept. 2005. Kan dat een reden zijn? Ik zal controleren op spy... dank.

heb je handmatig live update uitgevoerd in norton?

Vraag verplaatst naar een geschiktere sektie:)

Ik neem aan dat het om een legale versie gaat....anders kan je ze mogelijk eens bellen: telefoon nummer (0)20 5040 511

Ik vermoed dat dit aan servicepack 2 ligt. Hier is nl al een virusscanner aanwezig. Dit los je als volgt op.
Open het "configuratiescherm". Kies "windows beveiligingscentrum".
Achter "virusbeveiliging" zal je zien dat er "uitgeschakelt" staat. Vouw het vak "virusbeveiliging" open en klik op "aanbevelingen".
Vink aan "Ik gebruik een antivirusprogramma dat ik zelf controleer". Druk op OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan