Norton AV 2002 > 2005 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo koeten

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Nadat ik van Symantec Norton Anti Virus 2005 gedownloaded had heb ik de 2002 versie verwijderd en de 2005 versie geinstalleerd. Hierna deed m'n Norton Firewall het niet meer, maar volgens mij is dat normaal want de 2005 versie zou dat over moeten nemen??? Ook kan ik niet meer girotellen, bij inloggen kan ie de URL niet vinden. Precies hetzelfde gebeurd als ik de helpdesk van Symantec probeer te berijken, kan de site niet vinden.

wie weet raad?

theo

Je zou je firewall moet aantoetsen, hierna op het tabblad programma's aantoetsen, daar kan je zien welke programma's geblokkeerd staan en deze kan je deblokkeren.

Norton AV 2002 > 2005 ip date

Dat gaat niet meer want ik kan de fire wall niet meer openen, de helft van de progjes van de FW zijn na het updaten van de NAV 2005 versie verdwenen. Ook denk ik dat dit geen oplossing zal bieden want vóór de installatie van de 2005 versie kon ik wel telebankieren. Het zijn overigens nog veel meer programma's die ik niet kan openen. De main page kan ik oproepen maar wil ik inloggen dan komt het inlogscherm niet te voorschijn, :kan de pagina niet vinden". Het lijkt erop of er een "Pop-up" blokkering is bijgekomen waarvan ik niet weet waar die kan zitten.
Weet iemand of je met NAV 2005 nog een werkende FW moet/kan hebben?

groeten,
theo

Hallo,
heb net mijn Firewall handleiding uitgeleend en kan het niet nagaan,
maar meen me te herinneren dat Firewall eerst verwijderd moet worden voor install. van AV.
jantien

Norton AV 2002 >> 2005 update

Ik heb alle Symantec progjes verwijderd en NAV 2005 opnieuw geinstalleerd. Nu werkt alles weer normaal gelukkig. Blijft de vraag staan of nu die FireWall weer terug gezet moet worden.
Bij Symantec (waar ik in het verleden ook al steen en been over gelaagd heb in dit topic) kom ik niet verder en antwoorden doen ze ook niet. Geld afschrijven daarin tegen gaat "razend snel".

groeten,
theo

[/QUOTE] Weet iemand of je met NAV 2005 nog een werkende FW moet/kan hebben?

Hallo,

Een Firewall beschermt tegen andere zaken dan een Antivirusprogramma. Geldt ook voor Norton AV.
Dus een Firewall, als je die wilt, blijft nodig.

jantien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan