Norton AV 2004 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hj.dijkstra

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Mijn abonnement op Norton AV 2004 loopt binnenkort af en ik wil dit programma geheel verwijderen. Bij het verwijderen via uninstall blijft er toch nog het nodige achter. Hoe maak ik alles schoon? Ik heb bij Symantec gezocht oa naar RNAV 2004.exe of zo iets maar ik kan het niet vinden. Moet het inderdaad hiermee of is er een andere/betere manier? Het gaat om het verwijderen op een XP computer en op een WIN 98 computer. Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Mvg. Henk Dijkstra

Nortan deïnstalleren daarna Live Update en WMI en Live Reg verwijderen.

Zoeken (ook in verborgen mappen) naar Symantec en al deze mappen verwijderen.

Wat je daarna met je Norton CD doet moet je zelf weten.
Stel je voor dat ie het gewoon weer doet voor een jaar. Als ik het al zou weten zou ik het niet zeggen want dat is illegaal.

Ik zou me in het geheel niet druk maken over abonnement, als je norton weer opnieuw installeerd gaat alles goed, en er zijn nog steeds gebruikers die met norton 2003 werken en nog steeds update's ophalen..

Laatst bewerkt:
Als je norton opnieuw instaleerd, dan krijg je ook weer een nieuwe datum dat norton geinstallerd.

Ik heb toevallig vandaag ook norton er weer opnieuw norton er weer opgezet en kreeg demelding vernieuwingsdata is 26/11.

terwijl ik nog meer programmas van norton op heb staan.

Je kan ook hier naar kunnen kijken, zie site.

http://www.breekpunt.nl/artikel.asp?id=1683

l

Laatst bewerkt:
Geplaatst door humpe
Ik zou me in het geheel niet druk maken over abonnement, als je norton weer opnieuw installeerd gaat alles goed, en er zijn nog steeds gebruikers die met norton 2003 werken en nog steeds update's ophalen..
Sterker nog, op de manier zoals ik het vertelde, werkt mijn schoonmoeder nog met 2002!
Als ik die mappen niet weggooi, krijg ik na installatie dezelfde afloopdatum als voor de herinstallatie (zoals Firebird zegt.)

En Live Update werkt alles nog steeds netjes bij.

Bedankt allemaal. Na het softwarematig verwijderen blijven er nog een aantal mappen bestaan. Na handmatige verwijdering is alles prima schoon. Toch nog even geprobeerd of Norton installeren wou en ja hoor, na twee pogingen keurig de nieuwe datum (bij de eerst installatie had ik nog twee mappen vergeten). Zal Norton binnenkort weer verwijderen want het is illegaal wat je doet. Nogmaals dank voor de steun.
Mvg. Henk Dijkstra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan