Norton AV + Firewall doen het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellox

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2004
Hallo,

gisteravond kwam ik erachter dat MSN explorer het niet meer deed. Via IE6 kom ik nog wel op de homepage van Msn/hotmail maar in de mail kan ik niet meer komen.

Toen zag ik vanmorgen dat de snelkoppelingen van Norton niet meer in de taakbalk staan. Dus ik heb geprobeerd Norton via Startmenu op te starten maar toen kreeg ik een foutmelding (weet niet meer precies welke) en er stond dat ik norton moest verwijderen en opnieuw moest installeren. Dat heb ik gedaan maar hij doet het gewoon niet meer. Er staan wel snelkoppelingen op het bureaublad maar als ik die aanklik gebeurt er niets.

Help wat nu? Heb met pandasoftware gescand en die vond geen virus. Housecall doet t op de een of andere manier niet ivm ActiveX besturingselementen? Die ik volgens mij wel goed heb staan.
En heb ook een logje geplaatsd bij het spyware offensief en die was schoon.

Ben bang voor een virus oid. Zeker nu ik dus niet beschermd ben vanwege Norton. Wat moet ik doen?

Groetjes Kelly

Kun je misschien nog even proberen die foutcode te achterhalen die je kreeg toen je Norton wou opstarten ?

MSN er al afgegooid? Bah!:evil:
Heeft er misschien niks mee te maken maar wat een ellende..........:(

Nee dat lukt denk ik niet meer. Er stond wel een link bij naar Norton, en daar stond iets over dat dit probleem eventueel veroorzaakt kon worden door een virus. Ik kon ook niet naar de online scan van Norton. Maar omdat er bij die melding stond dat Norton verwijderd moest worden heb ik dat maar gedaan.
Het valt me ook op dat ik de internetverbinding ineens niet meer kan uitschakelen.......

Snap er niets van!

Hallo Kellox,

Om welke versie van Norton gaat het precies? NAV of NIS en welk jaartal?

NAV 2003.

Zojuist ging ook mijn pc zomaar uit. Hoop dat dat toeval is. Ben bang van niet. Heb de foutmelding gevonden die Norton geeft:

Error: "Norton AntiVirus has encountered an internal program error" (3005,584)

Situation:
When restarting the computer after installing Norton AntiVirus™, you see the error message "Norton AntiVirus has encountered an internal program error." In the lower-left corner of the error message dialog box, you see the numbers 3005,584.

Weet echt niet meer wat ik kan doen. Toen ik Antivir aanzette gaf hij aan het volgende script te herkennen: VBS/Newlove.A. Die is nu verwijderd. Terwijl eerder Pandasoftware niets aangaf. Hoop niet dat ik die worm te pakken heb.

Hallo Buffy,

ik heb NAV verwijderd, Rnav.exe gedraaid etc. Maar nog steeds doet NAV het niet! Ik denk dat ik de pc ga formatteren etc. Is het dan zo dat evt virussen/trojans eraf zijn? Heb voor mij belangrijke docs e.d. al op een cd-tje gezet.

Groetjes, Kelly

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan