Norton beveiliging opnieuw gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CWageveld

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
3
Goedemiddag,

ik heb een vraagje, ik heb vorig jaar een beveiligings pakket gekocht van Norton. Dit was voor 3 PC's, nu is mijn vraag is er ook een mogelijk om dat pakket 3 keer opnieuw te gebruiken voor 1 dezelfde PC?

M.V.G C.Wageveld.
 
je zou het kunnen proberen, nee heb je, Ja kun je krijgen ...
 
Je kunt altijd opnieuw installeren zo vaak als je wilt. Echter het is maar één sleutel. Die sleutel is voor drie pc's en één jaarabonnement op 3 pc's. Dus als jij denkt dat je hier drie jaar achter elkaar mee kunt doen op één pc, dan vergeet dat maar. Dat is niet mogelijk. Een jaar is 360-365 dagen en na dat jaar moet je een nieuwe sleutel hebben.

Een nieuw pakket kun je het beste in de winkel of onlineshop kopen en niet bij de Norton/Symantec-shop (te duur). Prijzen zijn tussen de 30,- en 50,- euro voor drie pc's. Kijk bij Azerty of andere. Je moet Retail NL (Nederlands) hebben. Als je een versie van 2011 tegenkomt maakt niet uit, want je mag altijd gratis upgraden naar 2012 en later naar 2013 als die op de markt is.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt altijd opnieuw installeren zo vaak als je wilt. Echter het is maar één sleutel. Die sleutel is voor drie pc's en één jaarabonnement op 3 pc's. Dus als jij denkt dat je hier drie jaar achter elkaar mee kunt doen op één pc, dan vergeet dat maar. Dat is niet mogelijk. Een jaar is 360-365 dagen en na dat jaar moet je een nieuwe sleutel hebben.

Een nieuw pakket kun je het beste in de winkel of onlineshop kopen en niet bij de Norton/Symantec-shop (te duur). Prijzen zijn tussen de 30,- en 50,- euro voor drie pc's. Kijk bij Azerty of andere. Je moet Retail NL (Nederlands) hebben. Als je een versie van 2011 tegenkomt maakt niet uit, want je mag altijd gratis upgraden naar 2012 en later naar 2013 als die op de markt is.

Hartstikke bedankt voor uw antwoord, nu ik het weet ga ik een nieuwe halen.

Groeten Christiaan.
 
Let op dat je eerst jouw abonnement uitdient. Dus helemaal die 360-365 dagen gebruiken/volmaken en niet eerder het nieuwe pakket installleren ander ben je de aantal dagen waar je nog volgens het oude abonnement recht op hebt definitief kwijt.

Kijk onder > rechtboven > Ondersteuning > Abonnementsstatus voor het aantal dag dat je tegoed hebt. Pas dus op met het begrip > Verlengen als je dat tegen komt. Je kunt met de sleutel van het nieuwe pakket verlengen. Echter het is geen 'Verlenging', maar de nieuwe periode van 360-365 gaat bij invoering van de sleutel direct in en heb je nog een aantal dagen tegoed dan zijn die vervallen. Dus tot op de laatste dag wachten met invoeren nieuwe sleutel of tot op de laatste dag wachten en dan met de nieuwe schijf installeren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu nog 10 dagen beveiliging, dus bedankt voor deze tip! Ik ben er nu wel uit denk ik, bedankt voor alle hulp!:thumb:

M.V.G Christiaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan