Norton bij opstarten niet ingeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb windows XP ,norton internet +norton anti-virus.
ook firewall van windows XP 2.
Bij het opstarten ,start norton internet wel op.Norton anti-virus na 8 minuten nog niet,zodat ik ook niet kan internetten.
Hoe kan ik dit verhelpen.
Er staat ook ergens van normaal opstarten,diagnostisch opstarten etc.Heeft dat er misschien mee te maken?

Je probleem is mij niet helemaal duidelijk. Zonder norton antivirus, kun je toch wel internetten?

zonrer antivirus inloggen

Rechtsonder staan van rechts naar links de volgende icoontjes na enige tijd opstarten.
Norton-antivirus (uitgeschakeld),Norton internetbeveiliging en na lange tijd pas,als de virusscanner zich automatisch inschakeld komer 2 2 telefoontoestelletjes bij.Dan pas heb ik verbinding met het modem van @home en kan ik internetten.:thumb:

Geplaatst door MethinX
Je probleem is mij niet helemaal duidelijk. Zonder norton antivirus, kun je toch wel internetten?

Ja dat kan dan loopt alles gelijk vol met rommel!! lijk me niet slim
Voor vraagsteller:
Als je rechts onder Norton in taakbalk hebt aan klikken rechter muisknop en dan auto-protect inschakelen

automatisch ptrotect inschakelen niet mogelijk

Is een goed idee,maar na 5 minuten opstarten staat de antivurusscanner er wel,maar als ik er opklik met rechtermuisknop kan ik niks wijzigen.de letters zijn nog niet zwart maar grijs.Kan dus niks aanklikken.

Dat komt waarschijnlijk omdat er een kritieke fout is, heb ik ook wel eens gehad. Kijk eens op www.symantec.com bij de Support, en doorloop het stappen-'plan'. Helpt gegarandeerd! :thumb:

Weet je wat sneller werkt?
Uninstall (via Programma's verwijderen) van ALLE Norton.
Common files nazien op Norton en verwijderen.
Programma files alle Norton files er uit wippen.
Vergeet niet in de programmamap Symantec te kijken.
Met een registercleaner restanten opruimen.

En dan een schone installatie.
Repareren vind ik met Norton altijd onverstandig.
Voor hetzelfde geld zit er een hacker op de pc.

Als je dus hierna nog uitval krijgt dan zou ik de pc maar eens flink gaan controleren op alles en nog wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan