Norton blokkeert opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

RODE DUIVEL

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2002
Berichten
374
Hej

Als ik me aanmeld, duurt het +- 5 minuten voordat msn messenger is opgestart en dan nog +- 5 minuten voor NAV en de rest....
Het aanmelden in msn lukt ook niet voordat ik de firewall uitzet...
Voordat ik 10 minuten wacht, kan ik wel dingen openen, maar als ik in hetgeen ik geopend heb iets uitvoer, loopt ie vast
Internet explorer wil wel opstarten maar doet niks..
Dit is min of meer opgelost als ik norton deinstalleer...
Norton dan nog eens installeren geeft weer dezelfde problemen!

Ik ben natuurlijk niet 100% zeker dat het norton is, maar een virus kan het niet zijn, want ik heb niet zo lang geleden geformatteerd en windows geherinstalleerd vanwege virus, en Norton internet security was het eerste programma dat er op stond....
Maar als het Norton is, hoe kan ik dat dan aan de praat krijgen want ik loop niet graag rond zonder virusscanner....

Tnx op voorhand :eek:
 
het is wel degelijk u norton heb het al tweemaal meegemaakt en altijd na een update norton verwijderen en opnieuw instaleren is de enigste oplossing maar ook in het register alles van symantec verwijderen dan zou het opgelost moeten zijn ik heb anti virus 2002 inplaats van 2003 terug geinstaleerd en niet meer voorgehad.
groetjes
 
Ik had vroeger ook 2002 maar nu 2003
Ik denk datk ook trug ga naar 2002...
 
Ik ben ook teruggegaan van NIS 2003 naar 2002 omdat ik vond dat 2003 een hoop gezeur gaf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan