Norton en Outlook Express

• Onderwerp starter Onderwerp starter kira
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kira

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Hallo, Ik heb drie weken geleden Norton Internet Security 2005 geinstaleerd op m'n pc. Wat blijkt nu, sinds gisteren kan ik geen e-mails ontvangen of e-mails versturen. Krijg volgende vermelding: de server pop3 heeft al 60 sec. niet gereageerd. wilt u nog 60 sec.op een reactie van de server wachten
account: in.telenet.be
server:in.telenet.be
De volgende vermelding krijg ik als ik geprobeerd heb om een e-mail te versturen: Account "in.telenet.be".Server:"uit.telenet.be",protocol:SMTP,poort 25, Beveiligd(SSL):Nee Foutnummer : 0x800ccc19.
Ziezo een ganse boterham. Maar ik krijg dit helaas niet opgelost. Wie zou mij kunnen helpen. Alvast bedankt.

Mischien ter aanvulling, het ligt dus zeker niet aan Norton. Zoals Gezina al zei is de kans groot dat er een corrupt of een te groot mailtje in zit. Het kan ook zijn dat er problemen zijn met de server van je provider. Welicht dat een belletje naat je provider helpt.

hey,

Ik heb pop3uidl niet op m'n pc gevonden. Hoe werkt dat dan om dat corrupte mailtje te zoeken via webmail.
Groetjes.

Hallo,
Ik heb in mijn webmail gekeken en daar is niets te vinden. Maar goed, ik heb dan maar verder geexperimenteerd. Ik heb ook zone-alarm op m'n pc staan. In dat programma heb ik "e-mailprotection" uitgeschakeld. En zie Outlook express werkt terug normaal. O f is het "just lucky". In ieder geval het werkt terug. Groetjes en bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan