Norton en vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbie1980

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Berichten
32
Hallo,

ik heb Symantec Antivirus Corp Edition. (v10.0)
Ik probeer deze op een laptop van Vista te installeren en hij geeft dan comptablititeitsproblemen.
Weet iemand of ik hier een update van vista/ Norton voor kan downloaden.

gr
Rob
 
Het is een huis tuin en keken apparataat van de Mediamarkt met Vista Home Premium voorgeinstalleerd....

Ik was aan het zoeken dmv symantec, en zag diverse updates en "scriptjes"om de comptabiliteitsproblemen op te lossen.
Ík kan alleen niet vinden welke/ wat ik moet upgraden.
Heeft iemand een idee?

Gr
 
Maar je weet dat Symantec Antivirus Corp Edition een bedrijfseditie van Norton is, en dus niet bedoeld is voor Home Basic / Home Premium, wel voor Business en Enterprises.
 
ik gebruik hem op de laptop van mijn werk.
Ik wilde hem alleen ook graag gebruiken op de hobbylaptop van mijn vrouw.
Omdat daar de trailversie is verlopen.


Bedoel je nu dit dus niet is te verhelpen?
Dan had ik beter alleen Norton 2007 kunnen aanschaffen.
 
Laatst bewerkt:
Of het te verhelpen is, weet ik niet, misschien is er wel een omweg, maar dit soort zakelijke bedrijfsedities zijn echt alleen bedoeld om te gebruiken op Business en Enterprise (de edities voor voor respectievelijk de kleine en grote bedrijven).
Dus gewoon Norton 2007 aanschaffen, en betere beveiligingssoftware gebruiken, zoals NOD32 of Kaspersky. Of de gratis alternatieven (die hun werk prima doen) als AVG Free, Avast en AntiVir icm een gratis firewall als Comodo of Sygate.
 
'k Heb net hetzelfde probleem, heb op mijn pc Vista voor thuisgebruik, en heb op mijn werk Symantec Antivirus V10 gekregen, maar lukt niet voor dit te installeren.

Op mijn vorige pc met Xp heeft deze altijd probleemloos gewerkt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan