norton en xp (dubbele beveiliging)

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerd

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2004
ik start de pc op en opeens krijg ik de melding dat ik kan kiezen tussen de beveiliging van xp sp2 of norton. natuurlijk kies ik norton. ik ga verder en dat venster komt de hele tijd, keer op keer. al een aantal instellingen in beveiligingscenter gemaakt en in norton maar nog steeds hetzelfde.

kan iemand helpen???
:mad:

Heb je ook een Norton FireWall, of download anders de gratis Zone Alarm..

Dan kan je naar Services gaan en daar in de lijst de Windows Fire wall opzoeken met rechts klikken eigenschappen en uitschakelen.

Bij services kan je komen via Deze computer, rechtsklik, beheren, services en toepassingen, services..

Daarna nog even naar configuratiescherm, beveiligings centrum openen.. Dan zie je links een lijstje met 3 á 4 vragen (onderwerpen) de onderste zoiets als "Manier waarop melding wordt gemaakt" daar moet je alles uitvinken om hem helemaal het zwijgen op te leggen.. (ben even op een niet nederlandse XP bezig dus kan het niet leterlijk voor je opzoeken, maar het wijst zich van zelf wel uit)

En klaar:thumb:
Succes..

Of je schakelt het hele beveiligingscentrum uit, dan ben je overal vanaf:

Start/uitvoeren, intikken: services.msc enter

In het serviceswindow wat nu verschijnt scroll je naar beneden naar 'security center'. Hierop rechtsklikken en voor eigenschappen kiezen. Klik bij 'status van de service' op stoppen en kies bij opstarttype voor 'uitgeschakeld'. Klik op Toepassen en/of OK en het beveiligingscentrum is uitgeschakeld.

mislukt

ik had dit alles gedaan en er kwamen toen zelfs meer van deze vensters...(***)
alles is uitgeschakeld en ik heb nog een paar dingen uitgezet maar het werkte niet.
weten jullie nog een andere manier?

ps www.getfirefox.com
deze browser is veel betrouwbaarder en weert popups
alleen je kunt hiermee niet telebankieren:p

Geplaatst door ikself
Of je schakelt het hele beveiligingscentrum uit, dan ben je overal vanaf:

Start/uitvoeren, intikken: services.msc enter

In het serviceswindow wat nu verschijnt scroll ........
Goeie tip man, top :thumb:

Maar nog steeds is het probleem van killerd niet opgelost.

Kijk <a href="http://service1.symantec.com/support/inter/sharedtechintl.nsf/nl_docid/20040830130947934?OpenDocument&tpre=nl&csm=no&src=" target="_blank">hier</a> 'ns om de WMI-update van je computer te verwijderen en dan opnieuw te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan