Norton en ZA houden niet van elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieterjan

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2001
Ik heb me zojuist Norton Antivirus 2004 aangeschaft, en geïnstalleerd. Toen ik na de installatie mijn mails wilde chekken, op internet gaan, of msn starten, lukte dat niet. Al gauw vond ik (m.b.h. de handleiding van NA 2004) dat het probleem bij Zone Alarm ligt. Wanneer ik heb uitschakel werkt alles terug perfect. Maar hoe laat ik beide programma's nu naast elkaar draaien? Of hoe laat ik norton toegang krijgen van ZA om het internet te gebruiken, als hij hier zelf niet om vraagt?

Alvast bedankt!

Groeten

Pieterjan

Ze liggen elkaar inderdaad niet . Ik had het ook. Ik ben maar overgestapt op een andere Firewall. Heb je de gratis versie van ZA?

Geplaatst door Raymond Bos
Ze liggen elkaar inderdaad niet . Ik had het ook. Ik ben maar overgestapt op een andere Firewall. Heb je de gratis versie van ZA?

Yep, de gratise versie

Dan zou ik persoonlijk je de moeite besparen en overstappen op bijvoorbeeld Sygate of Kerio. Deze werken wel.
We zijn trouwens dezelfde dag jarig......:p
Alleen ik ben 16 jaar ouder...:(

Een beetje terzijde misschien, maar 'k wil het toch even opmerken: ik heb NAV 2004 en ZoneAlarm Pro (versie 4.5.530.000) en dat levert geen enkel probleem op.

Geplaatst door buffy
Een beetje terzijde misschien, maar 'k wil het toch even opmerken: ik heb NAV 2004 en ZoneAlarm Pro (versie 4.5.530.000) en dat levert geen enkel probleem op.

Nou, dat hoeft niet terzijde!! Betekent dat het toch mogelijk moet zijn en dat wist ik weer niet.
Heb je nooit probs gehad?

Is toch een kwestie van toestemming geven lijkt mij. Hier staat best een goede uitleg van ZoneAlarm: klik op Systeemkennis (rechtsboven), klik op Veiligheid (links) en weer rechts, klik op ZoneAlarm installeren.

Nou was dat maar zo..bij mij niet in ieder geval.
Draai nu gewoon met Norton PF. Perfect.

Geplaatst door Raymond Bos

Nou, dat hoeft niet terzijde!! Betekent dat het toch mogelijk moet zijn en dat wist ik weer niet.
Heb je nooit probs gehad?

Nee, nooit. Norton moest natuurlijk wel toestemming hebben in ZA om updates te kunnen ophalen, maar dat is normaal.

Nog nooit iets over gelezen, maar wanneer je wat uitschalkeld?
Norton toegang geven kun je in de program sectie.

Persoonlijk blijft mijn voorkeur bij OutpostPro2.0 firewall met Nod32 virusscanner. Als je breedband hebt en redelijk surft vind ik persoonlijk ZA wat brakkie brak...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan