norton eraf gooien! hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rened

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2004
Ik heb sinds gister mijn pc opnieuw geïnstalleerd! Maar hij doet nu al weer wat dingen fout!
Ik heb er bijna nog niks opgezet, behalve grabit en ftd en quikpar, win rar en heb sinds een paar uur geleden norton geïnstalleerd. Maar toen begon mijn internet super sloom te doen. Ik heb toen mijn modem ff opnieuw geïnstalleerd, en ja dat ging voor 5 min goed en toen was die weer net zo sloom!!
Ik dacht dat het mischien aan norton kon liggen (ondanks ik die uit had staan) Dus probeer die er nou al een tijdje er van af te gooien wat overigens niet meer lukt, dan geeft hij de fout
“U moet zijn aangemeld met een supervisor account voor Norton internet security om dit product te kunnen verwijderen. Als norton internet s. niet wordt uitgevoerd klikt u op start, selecteert u Norton internet s. en meldt u zich aan, setup wordt afgesloten”.

Hoe kan ik het er nou afgooien.

En ik kan geen internet pagina’s meer bekijken ik heb wanadoo lite dus mischien dat er bij hun iets is, of ligt dit aan mij zoja kan dat dan komen door norton of mischien omdat de verbinding nu nogal heel sloom is?

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, alsvast bedankt!!

on het te verwijderen kun je het proberen als adminastator in de veilige modus

en kun je helemaal geen internet pagina's meer bekijken of sommige niet

Heb je al op de site van Symantec zelf gekeken?

Ze geven daar zelf mogelijkheden voor verwijderen van hun producten.

Groeten,

Fred

afhalen

ok norton is eraf, maar deed nog steeds raar ,gister was heel me computer kapot, en had ik als laatst optie de computer terug gezet naar fabrieksinstellingen. dus alles is zegmaar zoals je m nu bij de winkel koopt. Hierna had ik norton erop gegooid, en kreeg ik allemaal problemen. dus er weer afgooien lukte niet, en ook niet via wat er werd gezegd, dus ik denk nou gister gereset zegmaar, doe ik dat weer ff. dus gedaan. maar nu ging alles goed, maar nu kan ik nog steeds geen websites openen. hoe kan ik zorgen dat dat het weer doet. modum ook opnieuw geinstalleerd.

wat kan ik hieraan doen?

Je hebt het over Norton Internet Security, neem aan dat je ook een firewall erbij hebt.
Geeft die wel toestemming aan IE.

Is dat nu nog het enige probleem of zijn er nog meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan