norton firewall 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Heb windows XP, norton works 2004. Bij het opstarten van de machine hebben we de laatste paar dagen problemen met norton firewall 2003. De foutmelding die hij aan geeft 1005,4. En geven we dan ok van wat er staat bij die beveiliging gaat hij over op een Italiaanse site. Wat ik ook probeer blijf elke keer die melding houden heb er eerst geen last van gehad en de logfile geeft geen bijzonderheden aan. De aardbol blijft dus met een kruisje staan moet hem handmatig instellen. Iemand een idee hierover?

http://service1.symantec.com/SUPPOR...idocid/20031204094156934?OpenDocument&src=_mi

Laatst bewerkt:
Hieronder het juiste wat hij aangeeft:

De integriteit van Symatec-productinstellingen kan momenteel niet worden geverifieerd. Als u merkt dat het product op een overwachte manier reageert, kan dit erop duiden dat een aanvaller of virus uw beveiliging probeert uit te schakelen. Verwijder in dat geval alle Symantec-beveiligings producten installeer ze opnieuw om het probleem op te lossen.

Heb systeem gescand op virussen is echter niets uit gekomen. Ook alles opnieuw geinstalleerd, maar blijf het houden deze omschrijving zoals hierboven staat.
Hoop dat iemand mij uit de droom kan helpen. Het heeft altijd goed gewerkt.

Probleem is niet opgelost.

Ik heb norton Security 2004 geinstalleerd, dus het probleem kan afgedaan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan