norton firewall doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

plotter

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Goedenavond allen!

Ik ben bezig om op mijn nieuwe computer alle software te installeren.
Ik wil nu mijn NIS 2003 installeren en dat lukt ook maar zodra de computer vraagt om opnieuw op te starten wat ook gebeurd krijg ik bij het laad scherm van windows een blauw scherm met stop 0x0000008e.
Ik heb zelf al een beetje rond gekeken op de site van symantec maar ik weet echt niet hoe dit op te lossen.
Ik heb mijn XP volledig geupdate en gebruik nu de interne firewall van XP.
Overigens installeerd mijn antivirus wel goed dat is juist zo vreemd. Als ik nu mijn norton firewall instellingen wil veranderen zie ik echter staan dat ik geen supervisor rechten heb??? Ik heb mijzelf natuurlijk wel ingesteld bij gebruikers als beheerder.

Weet iemand wat hier fout gaat? Ik heb dit programma al tig keer geinstalleerd maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten,

Bedankt voor de links maar ik kom er niet echt verder mee.
Ik snap hier echt helemaal niets van. Het lijkt mij niet dat het aan het geheugen ligt want de hele computer is net nieuw.
Geheugen is corsair pc3200 matched pair (2x)512MB
Het rare is echter als je zoekt op de fout (oxoooooo8e) dat je dan heel veel vindt over de windows setup met een kapot geheugen alleen bij mij is de windows setup perfect verlopen.

Nog iemand een idee?

Groeten,

als je er makkelijk bij kan zou ik toch een keer proberen om 1 voor 1 een geheugen module er uit te halen, niet geschoten is altijd mis.............en als het goed gaat weet je zeker dat dat het niet is.

Hmm ja je hebt eigenlijk wel gelijk, voor de zekerheid maar even proberen. Ga ik vanavond meteen doen, ik laat hier wel even weten of het heeft geholpen.
Nog meer mensen met een idee?

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik heb echt alles gedaan.
*Memory getest (een paar uur), geen enkele error.
*Windows XP opnieuw de SP1 update gegeven.
*drivers voor mijn modem/videokaart en geluidskaart geupdate.
*gescand op virussen.
*Bios heeft nieuwste versiedus update was niet nodig.

Ik snap er helemaal niks meer van. Op andere computers kan het gewoon geïnstalleerd worden. Heb ik geprobeerd als test :D

Is er nog iemand die er iets van weet?
Ik ben nu al 2,5 dagen bezig met NIS en het duurt niet lang meer of de CD krijgt vlieglessen en mijn portomonee wordt weer iets dunner :(

CD heeft vlieglessen gekregen. Ga maandag naar de winkel een nieuwe versie kopen.

Bedankt aan de mensen die de moeite hebben genomen om dit te lezen (106).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan