norton firewall ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazzaro

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Hoi Hoi ,weer ff een vraagje ,een jaartje geleden heb ik de vraag gesteld ,dat ik op sommige site"s ,in plaats van plaatjes ,rode kruisjes te zien kreeg ,en als ik me norton fire wall uitzetten ,kon ik die plaatjes wel weer zien ,toen gaf iemand de oplossing dat ik iets moest veranderen bij die firewall van norton ,en dat hielp,nu heb ik norton 2003 ,heb weer het zelfde probleem ,maaare ik ben die oplossing vergeten ,wie weet wat ik ook weer moest instellen bij norton ?

Ad Blocking uitzetten bedoel je denk ik??
Ka n je gewoon uitzetten als je NPF opent!!

Hoi Ramond bedankt voor je normalen optie ,maare ik heb net gekeken ,die ad blocking staat al uit ..........

Geef eens een voorbeeld van een site waar je kruisjes krijgt? dan kan ik vergelijken en zoeken.(werk zelf ook NIS2003)

Da's raar!!
weet je zeker dat het je Firewall is. Werk je met XP en heb je de Java VM wel op je systeem staan??
En geef inderdaad ff een voorbeeld dan kunnen we met je meekijken zoals mijn voorganger al zei.

Kijk dan bij OPTIONS en dan WEB CONTENT...daar kan je aanvinken wat je wel en niet wil op een site...

O ja bij norton maare ,er staat zoveel daar ,ene me engels is dus niet zo .................................

Laatst bewerkt:
Raymond ,heb die pagina met rode kruisjes ingevoegd bij web content ,nu heb ik het zo ingesteld,
informatie about your browser / block
'' '' '' ''' /visited sites / permit
'' '' '' ''' /animated images / permit
'' '' '' '' /scripts /permit
'' ''' '' / Flash animation/permit.
dus als ik informatie about visited sites ,permit ,kan ik de plaatjes wel zien ,block ik hem dan heb ik rode kruisjes ,nou dacht ik dus zelf dat ,informatie about visited sites juist geblockt moet worden .

Eigelijk is me probleempje opgelost, ik kon namelijk ook niet meer opdate bij microsoft ,en kreeg ook een foutmelding als ik naar me hotmail wilde ,de vermeldig was ,dat ik een verkeerde explorer had ,eruuug vreemd dus ,nu heb ik ook die 2 pagina's ingevoegd bij norton /optie's/webcontent/ ,heb daar bij de optie ,
informatie about visited sites permit aangeklikt,en ja hoor kon gelijk weer naar me hotmail ,en ik mocht weer van Bill updaten ,dus die nieuwe norton firewall 2003 ,is wel héél
hardnekkig ............. Raymond bedankt voor je oplossing !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan