norton foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

@temptation

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Berichten
3.294
Ik krijg steeds regelmatiger deze foutmelding voor me(zie bijlage)

Ik snap niet wat het is, maar is het erg en zonodig op te lossen?
Deze melding komt op de meest gekke momenten, bv als ik de pc een paar uur met rust laat om te downloaden.
Administrator ben ik al in winxp prof.

bvd
Martijn

NAV2003
attachment.php
 

Bijlagen

  • subdatanav2003.jpg
    subdatanav2003.jpg
    8,4 KB · Weergaven: 160
Laatst bewerkt:
Dat heb ik ook weleens gehad. ik weet ook niet precies wat het is. Het kan zijn dat je abonnementsgegevens niet kunnen worden gelezen misschien norton verwijderen via software en opnieuw installeren.

Of het kan zijn dat een programma in conflict komt met norton, of het kan zijn dat norton even crasht dan moet je even opnieuw opstarten.

Ik heb veel progjes weggedaan en opgeruimd en nu heb ik deze melding niet meer is vanzelf weggegaan.
ik kan het zo niet zeggen wat de oorzaak is het kan zijn.

groetjes tisha
 
Uit de link van huijb kom ik niet verder tot het zoeken van een tab, bennie's link geeft me nog een andere mogelijkheid.

Maar ik ga morgen verder proberen, eerst maar een slapie doen.:)

Bedankt alvast!
 
Als je die tab niet heb, scroll je even een stukje naar beneden en daar staat het volgende;

Missing Security tab
If the Security tab is missing, follow these steps. You must have Administrator access to make this change.

1. Right-click the Start button and then click Explore.
2. Click Tools and then click Folder Options.
3. Click the View tab.
4. Scroll down to, and clear "Use simple file sharing (Recommended)."
5. Click Apply and then click OK.
6. Start over with step 1 of the previous section.
 
Y:thumb:E:thumb:S!! bedankt huijb:)

(gisteravond was ik wat vermoeid/blind)
 
ik dacht dat die vreemde melding weg was, maar nee heb het weer gehad kan iemand het bovenstaande stukje de uitleg van huijb vertalen zodat ik het kan toepassen om het op te lossen?

alvast bedankt en groetjes tisha
 
Als het tabblad "Beveiliging" niet aanwezig is.
Doe je eerst stap 1, is het tabblad wel aanwezig ga dan naar stap 2.

Stap 1
Klik met rechtermuisknop op start en klik op verkennen
dan klik op programma's en dan op extra vervolgens op mapopties dan tabblad weergave scroll naar beneden en vink "Eenvoudig delen van bestanden(aanbevolen)" uit, klik op toepassen en vervolgens op Ok.

Stap 2
Om de map application data te kunnen zien moet je wel eerst dit doen, klik op extra > mapopties > weergave > verborgen mappen en bestanden aanvinken.
Klik op Start dan op Deze Computer ga naar C:\Documents and Settings\AllUsers\Application Data
aan de rechterkant klik je met rechts op de Symantec folder en klik dan op eigenschappen klik dan op de tab beveiliging.
Dan krijg je de afbeeldingen te zien zoals in mijn link aangegeven. Als je die afbeeldingen volgt zou je probleem opgelost moeten zijn.
 
hoi huijb

Ik heb het gedaan en geprobeerd zoals beschreven maar het is niet gelukt kon ook niet als administrator inloggen. Nou ja , heb norton maar opnieuw geinstalleerd hoop dat het nu goed blijft gaan.

Toch bedankt voor je uitleg en groetjes tisha
 
Dat hoop ik met jouw. :) Mocht het weer fout gaan dan horen we het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan