Norton geeft meldingen dat ik niet de juiste rechten bezit!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WilcovUnen

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
Mijn probleem is dat Norton Internet Security mij niet meer de gelegenheid geeft om wijzigingen te doen in de gebruikersaccounts e.d. Ik heb al gekeken of er een virus was door de virusscanner te laten lopen en ook heb ik met AdAware gekeken of er iets mis was. Dit was echter niet het geval. Ik heb al gekeken naar de oplossingen die Norton zelf gaf, en deze ook geprobeerd, maar dit leverde geen resultaat op.

Daarnaast kan ik ook niet meer inloggen op MSN Live Messenger, Hotmail en webmessenger. Ook hier heb ik de oplossingen bekeken die mij werden gegeven, maar dit leverde ook niets op.

Wat kan ik er aan doen om deze problemen te verhelpen?? Ik heb zelf het vermoeden dat er een virus of iets dergelijks Norton van slag maakt.

Om er zeker van te zijn dat je echt geen virus heb, kan je even een online scan laten doen bij Panda

Kan je norton ?? nog gewoon updaten.

Panda heeft niets gevonden, Norton gaf vandaag aan dat ik een versie heb, beta of prelease versie, gebruik en dat ik dus niet kan bijwerken en updaten. Kan dit het probleem zijn en moet ik dan een officiele versie zien te vinden??

Heb zojuist Norton gedeinstalleerd en nu kan ik weer gewoon inloggen op hotmail e.d. Het zal dus aan Norton hebben gelegen. Ik las op het forum over een gratis virusscanner (AGV ofzo) is het aan te raden dat ik die gebruik?? En is er ook een firewall die jullie me aanraden??

Als een gratis virusscanner en firewall niet aan te raden zijn welke kan ik dan het beste aanschaffen??

Ja komen we weer op een vraag die door ieders persoonlijke wensen en gevoelens zal worden beantwoord. Zelf zweer ik bij bij Norton maar ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat er ook goede alternatieven zijn "'Google" maar eens even.
Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan