WilcovUnen
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 jul 2006
Mijn probleem is dat Norton Internet Security mij niet meer de gelegenheid geeft om wijzigingen te doen in de gebruikersaccounts e.d. Ik heb al gekeken of er een virus was door de virusscanner te laten lopen en ook heb ik met AdAware gekeken of er iets mis was. Dit was echter niet het geval. Ik heb al gekeken naar de oplossingen die Norton zelf gaf, en deze ook geprobeerd, maar dit leverde geen resultaat op.
Daarnaast kan ik ook niet meer inloggen op MSN Live Messenger, Hotmail en webmessenger. Ook hier heb ik de oplossingen bekeken die mij werden gegeven, maar dit leverde ook niets op.
Wat kan ik er aan doen om deze problemen te verhelpen?? Ik heb zelf het vermoeden dat er een virus of iets dergelijks Norton van slag maakt.
Daarnaast kan ik ook niet meer inloggen op MSN Live Messenger, Hotmail en webmessenger. Ook hier heb ik de oplossingen bekeken die mij werden gegeven, maar dit leverde ook niets op.
Wat kan ik er aan doen om deze problemen te verhelpen?? Ik heb zelf het vermoeden dat er een virus of iets dergelijks Norton van slag maakt.