norton geeft om de 2min error

Status
Niet open voor verdere reacties.

glenndier

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2004
Berichten
48
als ik ff wacht dan krijg ik een viruswaarshcuming

"Hoog risico
norton heeft een virus op u computer aangetroffen en verwijderd

naam object d:\windows\system32\c.bat
Naam Virus bat.trojan
ondernomen actie het bestand is automatisch verwijderd"

als hij het verwijderd heeft dan komt deze melding na 5 minuten weer, dus moet er toch iets zijn dat die virussen aanmaakt?

hoe los ik dit op?
 
Scan nog eens met je AV in veilige modus. Bij het opstarten van je pc meteen op F8 (of F6) achter elkaar blijven drukken, vervolgens krijg je een menu op je scherm en daar kan je kiezen voor veilige modus en zet je System Restore van tevoren uit en na de scan weer aan als je XP draait. Rechtsklik op Mijn Computer en kies Eigenschappen, tabblad System Restore en aldaar System Restore (Systeemherstel) uitvinken. Ben je wel je herstelpunten kwijt maar mogelijk ook die ongein.

Je kan daarna ook nog een online-scan uitvoeren met HouseCall

Nog een optie: Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 5<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.
 
Heb je een P2P prog lopen zoals kazaa oid...dan zit de virus vermoedelijk in een temp file van een bestandje wat nog aan het downloaden is.

greetz
H
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan