Norton geeft van alles aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Mijn virusscanner van Norton geeft aan dat ik 29 geinfecteerde bestanden heb op mijn pc.

De volgende:
Trojan.Horst
Infostealer.Gampass
W32.Spybpt.Worm
W32.Dss.Trojan

De virusscanner geeft aan ze niet te kunnen verwijderen. Ook in safe mode kan hij ze niet verwijderen. Als ik opzoek op internet hoe ik ze moet verwijderen geven ze aan allerlei registry keys te verwijderen die er helemaal niet zijn in mijn registry. Hitman Pro vind overigens niks bij een scan. Het is begonnen na download van een warez bestandje welke niet meer op mijn pc staat.

Kan het zijn dat dit gewoon bull**** is of zit er altijd perse een virus op de pc wanneer de scanner dit aangeeft?

De scanner geeft overigens ook niet aan in welk bestanden die virussen precies zitten...

ziet er niet goed uit

ik heb ook Norton, en ja, die infostealer en die trojan zijn wel érg gevaarlijk. Computer helemaal leeg maken en windows opnieuw op zzetten hé!

Wanneer je een minder bekend programma download, kan hij wel eens een virusje in zich hebben. Deze zijn meestal niet gevaarlijk, wat hij zet de virusjes niet in. Een Trojan horse daarintegen moet je nooit hebben, dit zijn de echte virussen.

Maar ik moet toegeven dat Norton het kleinste foute bestandje aangeeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan