Norton Ghost 10.0 en XP SP2 .....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leon25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Hallo Geachte Lezer(s) nog eens een vraagje van mij :

Ik was zo ..... om me een versie 10.0 Norton Ghost te laten ..... ( Norton heeft Symantec opgekocht, die firma met die ongelooflijk goede FW indertijd, inmiddels lees ik meer en meer dat men nu ook producten van Symantec beu is, de antivrus software van Norton zou ernstig te wensen over laten etc. etc. ). Maar goed. Het is nu eenmaal zo. Nu de vraag :

Wat denk je dat er gebeurde al spoedig na installatie : Juist ja , dit dus ::evil:

4-7-2007 16:34:19 Hoog Prioriteit Fout: Fout EC8F17B7: Kan geen herstelpunten maken voor de taak: Herstelpunt van C:\. Fout EBAB0013: Een test die de integriteit van het programma waarborgt, is onverwachts mislukt. CHECK failed, _CAN::EjectMedia: .\Can.cpp(1714): !m_cdvdIface. 0xEBAB0013 (Norton Ghost) :o :confused:

Is er IEMAND die werkelijk hiervoor een oplossing meent te hebben of mogelijk zelfs weet ?

Met dank voor elke zinvolle reactie ! :o

Leon 25 :cool:

Symantec is al jaren gewoon de maker van Norton.

Heb je Ghost al eens volledig verwijderd en dan de removal tool van Norton gebruikt. Daarna opnieuw geinstalleerd?

Nog te vermelden dat ik natuurlijk foutrapport verfieerd heb in diverse sites ook de betreffende. En ik heb uiteindelijk een back/image kunnen maken. Maar in al die vraagbaken zag ik dat veel mensen dit probleem meer en meer kregen en dat het steeds weer terug kwam bij de ongelukkigen.. Opnieuw installeren bv helpt echt helemaal niet. Dat heb ik ook niet gedaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de citaat verwijderd, gebruik de knop "Reageer op vraag", als je wil antwoorden.

Wat bij de een niet werkt, werkt misschien bij een ander wel goed. Heb je Ghost ook laten updaten? Gezien ze nu bij versie 12 zijn, zou er wel eens een update kunnen zijn voor dit probleem.

Ik heb je laatste bericht verwijderd, gezien het niet duidelijk is wat hiervan de bedoeling is. (Reclame eigen site soms?)

reageer op vraag, hopenlijk nu goed gedaan :-) .....wel :

Uiteraard besef ik het belang van een speciale remover bij sommige vormen van deinstallatie en herinstallatie, een gewone reg clean werkt dan absoluut niet. In het geval van Norton remover, handmatig removen kan mogelijk een oplossing zijn als deze niet werkt. Er zullen genoeg sites zijn waar je zo'n manual kan halen.
Maar daarmee is hier het probleem niet opgelost, dat zie je al aan de code zelf. Jammer, jammer.

Ik heb je laatste bericht verwijderd, gezien het niet duidelijk is wat hiervan de bedoeling is. (Reclame eigen site soms?) Uiteraard geen reclame, daar gruwen we van :-)) Ik begrijp dat zoiets , betrekking hebbende op jezelf hier duidelijk minder gewenst is en zal daar rekening mee houden ..... :o

Ik heb je laatste bericht verwijderd, gezien het niet duidelijk is wat hiervan de bedoeling is. (Reclame eigen site soms?)

Uiteraard geen reclame, daar gruwen we van :-)) Ik begrijp dat zoiets , betrekking hebbende op jezelf hier duidelijk minder gewenst is en zal daar rekening mee houden ..... :o

Ik meende dat dit vaker gedaan wordt hier om iets van jezelf te laten zien of waar je mee bezig bent ..... duizend maal excuus

Leon25

Je kunt je eigen site in je handtekening plaatsen, mits deze aan de huisregels voldoet. Dat heb ik ook.:)

Voor alle duidelijkheid : de betreffende prgr's zijn alle legaal. Dus betaald en met productkey etc. etc.

Indien dit niet het geval zou zijn dan zou men kunnen veronderstellen dat de betreffende domme fout daardoor zou optreden ..... :confused:

leon25 :cool:

Netjes .....

Hier kom ik nog even terug op een en ander voor degenen die dit interesseert :

1 - Symantec is ( in ieder geval in mijn geval ) erg net gebleken in de afhandeling van een en ander, na hun de zaak te hebben uitgelegd dat Norton Ghost 10.0 ( in mijn geval ) een minder goede oplossing bleek te zijn heeft de firma het aankoopbedrag op mijn bankrekening gestort :thumb:.

2 - In bepaalde gevallen kan het voorkomen dat de 'pure' win backups DE oplossing zijn, image maken is dan niet nodig. Je hebt toch een perfecte copie van bepaalde, technische programma's.

3 - afgezien van bv Norton Ghost 12.0 ( mogelijk zal ik het eens testen ) kan ook een oplossing zijn : het gebruiken van ( mobiele ) schijfjes met de EEN DRUK OP DE KNOP opslaan van bedoelde bestanden en wijzigingen.

4 - Mocht er eens een nieuwe installatie nodig zijn, dan is de win intallatie bv vanaf een usb stick met daarop ook de backup werkelijk erg snel geregeld ..... Maar dat is alleen voor een bepaalde configuratie zo mogelijk, niet altijd.

Ook hier : zaak opgelost :). Leon25 :cool:.

mijn ghost diskette ziet alleen FAT/FAT32 schijven en geen NTFS schijven,mijn beide schijven NU zijn NTFS.Help plz

groet Bertoni

Hoi Bertoni, hier was al ingegeven : opgelost. Het beste is om je vraag alsnog onder een nieuwe topic in te geven, dan is de kans groter dat je antwoord krijgt :). Suc6 ermee. Dat het probleem spoedig opgelost moge zijn :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan