Norton Ghost 2003 vaag probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dopey

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2001
Hoi mede helpmij'ers,

wanneer ik onder windows een ghost actie heb ingesteld gaat deze de pc rebooten. Dit is allemaal normaal, vervolgens kom ik in het zwarte scherm waarin " starting PC dos" wordt vermeld...vervolgens run norton ghost actie en dan komt het. Hij gaat niet door ondanks dat ik onder windows een parameter heb meegegeven (-noide) ivm sata schijf. Hij kan al een boel niet vinden en wil vervolgens naar 2 return to windows. Hier blijft ie echter op hangen. PC uitzetten en weer aan komt ie wederom terug in starting pc dos en het verhaal herhaalt zich weer...iemand tips hoe dit verder af te breken zodat ie gewoon weer doorstart? met de ghostcd booten en images maken gaat perfect. Groetjes martijn

Alle cd/floppy/usb stations zorgen dat er geen media in zit. Dan nog geen resultaat -> de pc dos opstarten en opvragen van e.e.a fail kiezen. Je komt dan in het opstart scherm ghost dan exit dan kom je in de dos prompt. drie mogelijkheden, 1e tik "win" (zonder aanhalingstekens) in en dan [entertoets].
2e [ctrl + [alt] + [del] tegelijk indrukken.
3e tik [exit] en dan [enter] en dan reset pc

Lukt dit niet kan je mischien ook de toets combinatie [ctrl] + [C] of [ctrl] + .

Het is maar om te proberen, mischien in veilige modus opstarten en dan het opstart item verwijderen.

opgelost

Moest in mijn bios mijn sata schijf ipv sata even op raid zetten...heel raar maar het werkte wel. kon daarna in de virt partitie die door ghost is aangemaakt een ghreboot geven.

Bedankt voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan